/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
problem med Æ Ø Å i word.
Fra : DJfrakja
Vist : 1791 gange
65 point
Dato : 30-04-07 11:27

når der trykkes på ctrl+p, så ændres alle Æ Ø Å i dokumentet til noget der ligner kinesertegn.
Det er kun nogle gange. også hvis der printes ved at gå op i filer --> print..
Jeg har samme problem når der kopieres noget ind fra udklipsholderen. Det sker på mere end en maskine og med forskellige brugere....så det er ikke et profil eller PC problem...nogle ideer...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 11:46

Korrupt Windows.....

Manglende opdateringer...

Køres med fler forskellige tastaturlayout ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 11:47

Citat
Det sker på mere end en maskine og med forskellige brugere

Så må du jo have et eller andet installeret på flere maskiner der forårsager fejlen....

Kommentar
Fra : Yatowi

Dato : 30-04-07 12:59

Jeg ved ikke med sikkerhed om det er dette du mener men følgende er beskrevet i hjælp:

Teksten vises måske i en kladdeskrifttype i Word. Du kan ændre dette ved at klikke på Indstillinger i menuen Funktioner og derefter klikke på fanen Vis. Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Kladdeskriftttype under Indstillingerne Disposition og Normal.

Håber du kan bruge det. jeg synes det er lidt svært at finde ud af hvad du præcist mener....men det kan jo være jeg ikke forstår hat...

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 30-04-07 13:38

har været inde og tjekke kladeskrifttype i word. og det er slået fra alle steder..det hjælper ikke...

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 03-05-07 22:48

Det lyder meget som om det er din print driver der er noget galt med. Hvis din printer er en netværksprinter skal du nok både prøve at geninstallere dine driverer, på server maskinen, deslige på dine klient maskiner.
Enten er det driveren ellers har din printer en tegnsætnings setting der er blevet pillet ved. Hvis du har sådan en skal du prøve at vælge UTF-8 eller iso-8859-1. Det er nemlig de specifikke tegnsæt hvor alle danske bokstaver er inkluderet.

\dylf

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-05-07 10:44

Prøv at Afinstallere Office - Genstart - Installer Office igen

Clou