/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Oktoberfest, ophold.
Fra : jesper.s
Vist : 624 gange
68 point
Dato : 30-04-07 08:30

Hej.

Hvor kan jeg finde et værelse eller lignende til 2 personer, til Oktoberfesten i München 2007, i ca. 1 uge, som ikke koster en formue og ikke ligger 30 km. fra centrum. Jeg kan kun finde værelser til en min. pris af ca. 8000.-, det må man kunne få billigere. Det er lige meget om det er hos private, på vandrehjem, hotel eller lign.

På forhånd Tak.

God sommer til alle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 08:35

Det kan du ligeså godt OPGIVE på forhånd.....

Tag et telt under armen (eller lad være med at sove).....

Alternativt skal du en del længere væk fra byområdet.....

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-04-07 08:36

Har du prøvet turistinformationen...?

http://www.muenchen.de/Tourismus/6942/index.html

De anviser som regel også privat indkvartering m.v. - men I har selvfølgelig også valgt "årets dyreste tidspunkt", og dér stiger priserne!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-07 08:37
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-04-07 08:41

--> refi:

Man skal aldrig give op...!

Med lidt mod på sagen kunne man sætte en annonce i en avis. Der er f.eks. Münchner Samstagsblatt og Süddeutsche Zeitung - og mange flere, hvis man googler på Zeitung München.

Lad dog være med at tage modet fra folk, inden vi overhovedet er kommet i gang med at svare!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-07 08:55

De fleste campingpladser har også hytter

http://www.eurocampings.dk/da/europa/tyskland/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-07 08:57
Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 09:01

Citat
Lad dog være med at tage modet fra folk

Det var sandelig heller ikke meningen.....

Men det er altså nødvændigt at være LIDT realistisk....

Campingpladser, vandrehjem og andre "billige" overnatningsmuligheder er booket årevis forud....

Lej en autocamper og overnat på motervejen....

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 78 point
Dato : 30-04-07 09:02
Kommentar
Fra : qfha

Dato : 30-04-07 22:03

Hva' brokker du dig over der er da mange hoteller til billige priser. Vær obs på, at denne side viser priserne i dollar og ikke euro.
http://travel.hotels-and-discounts.com/index.jsp
mvh
qfha

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 15-06-07 08:39

Tak for svaret Ysseven.