/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Manual til Points Calculator
Fra : RikkeLund
Vist : 2459 gange
280 point
Dato : 29-04-07 16:23

Jeg har smidt min manual ud til min points calculator fra waight watchers, og kan ikke finde ud af og få den til og fungere på dansk, lige nu er den på fransk, og det forstår jeg ikke helt...

Er der nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 29-04-07 22:18

Jeg vender tilbage i morgen...er sikker på jeg har en liggende

Mvh
Palle Jensen
Også "WW"'er

Kommentar
Fra : RikkeLund

Dato : 01-05-07 08:28

Det ville bare være dejligt

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-05-07 09:17

Jeg HAR én, men har endnu ikke ledt efter den...min søn blev konfirmeret i søndags så jeg er først ved "komme ned på jorden igen"

Du hører snarest fra mig

/Palle

Accepteret svar
Fra : Grissebassen

Modtaget 280 point
Dato : 06-05-07 23:28

Halløjsa... Der står i brugsanvisningen:
Først skal du nulstille den på den der lille knap som sidder bagpå du ved :D
- Tryk On/c tasten ned i 3 sekunder, indtil ordet Francais vises på skærmen.
- Tryk 6 for Dansk, og tryk Enter.
Ved du hvordan det ellers virker? Du skal derefter trykke NW (new week)
Ellers skriv igen...

Knus Grissebassen

Kommentar
Fra : RikkeLund

Dato : 07-05-07 16:59

Tusind tak for det, jeg ved godt hvordan den virker, for jeg har brugt den før, men jeg kom til og pille batterierne ud, og så statede den op på Fransk. Nu har jeg fået den til og virke på Dansk, det er bare super..

Godkendelse af svar
Fra : RikkeLund

Dato : 07-05-07 16:59

Tak for svaret Grissebassen.

Kommentar
Fra : Lisbeth83

Dato : 04-01-08 19:19

Jeg har en point calculator men jeg har også smidt brugsanvisningen væk. Jeg kan så bare ikke lige huske hvordan det nu lige er den virker for det er snart 2 år siden jeg har brugt den sidst. Så er der noget der ved hvor man kan finde manualen online??
VH L