/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 afspiller?
Fra : Grimstrup
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 29-04-07 13:50

Ved godt det ikke helt passer herind i forumet, men jeg prøver alligevel.

Jeg skal ahve mig en MP3 afspiller, og den skal være så billig og god som mulig;) Hvad skal man købe?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-07 13:56

Tilbudsvarerne fra Elgiganten eller netto/fakta.....

De er så billige efterhånden at det ikke er noget at lede efter.....

Skal det være "rigtig godt" hedder det ipod - men så er priden også en anden....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-07 13:58

At begynde og snakke kvalitet på de billige mp3-afspillere har intet formål.....

Ligeledes har de fleste mobiler også mp3-afspillere.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-04-07 14:02

MP4

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 29-04-07 17:13

MP5

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-07 17:50

eller MP6

Hvad går det ud på

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-07 21:43
Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 30-04-07 08:51

Jeg har flere MP3 afspillere,og vil anbefale Creative ZEN V PLUS.Fordelen er at denne model bl.a.
har linie indgang,derfor kan du optage direkte fra radio eller cd afspiller.Jeg optager mange noveller,samt romaner fra dab radioen.

Kommentar
Fra : tenna91

Dato : 12-05-07 20:10

Det ville da være helt fint , hvis du fandt en af de mp3ér der er i føtex eller bilka .... De er da meget gode og koster ikke det store . De behøver ikke at være et specielt mærke .
Medmindre der er noget specielt du går efter ?

Godkendelse af svar
Fra : Grimstrup

Dato : 21-05-07 15:15

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 15:27

Selv tak....

Håber du fandt noget du kunne bruge......