/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke med jubilæet
Fra : Camillasmoster
Vist : 1206 gange
50 point
Dato : 29-04-07 00:27

Tillykke mosterhanneglad med de 3 år og 22 dage på KANDU! 04.04.04.

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-07 00:45

JAMN TILLYKKE TILLYKKE DA OSSE..Moster Glad

OOOOGGGG dette skal være vor moster til ære - HURRA
Og SKAM for den som iiikke
vor Mosters skåååål vil driiiiiiikke
HURRA HURRAAAA HURA HURRAAAA HURRAAAAAAAA
Braaaaavo - BRaaaaavo - BravoBravissimo
Braaaaavo - BRaaaaavo - Bravvissimo
Bravo Bravissimo
Braaaaavo - BRaaaaavo - Bravvissimo
Hun ska leeeeeve
Hun ska leve højt hurraaaaaa.....

SÅÅÅÅÅÅ - gir hun nok en lille een en lille een en lillle en
Så gir hun nok en lille een en lillebitte een....

Pyha og natnat

Kærlig hilsen en *hooost* hæs Dorthe / somossesnartharetlillebittekandujubilæumhuskvenligstdetmostergla'....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-07 07:56

Guuuuud..... har hun været her længe?

Jeg synes ellers det virker, som var hun født i går

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-04-07 08:46

ja, nogle er mere ungdommelige end andre.
oss et kæmpestekram fra mig med de tre +

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-04-07 08:51

Hader jubilæer under alle former
Har nok haft for mange

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-04-07 08:52

Alligevel----

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-04-07 09:00

te gu løkk frå mæ osse

Man er vel nordjyde

Men igår var det jo aasenissum der havde et jubilærum, nemlig nøjagtig 3 år å også tillukke med det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-04-07 09:02

Citat
å også tillukke med det.

var det nordjysk

så også tillykke med det (skulle det have været)

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-04-07 11:38

tillykke moster

jeg selv ander ikke hvorlang tid jeg har være her på kandu *gg* men det føgelse alt for lang tid men med så søde personer som dig på kandu så går tiden hurtig når man er i godt selvskab

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-07 11:59

Jarrmen, det er da ALT for meget - dét havde jeg ligegodt ikke ventet - dét havde I sørme ikke behøvet - det er da alt for galt.......

Men når I nu er her alligevel

Jeg føler også, at jeg har være her meget længere end tre år den 04.04.04.

Så jeg ER åbenbart ikke født igår..... hm......

Thyfoon - hvor er du søøj (århusiansk)

neeeej, jeg sidder og bliver helt flov! Nu tog jeg hele opmærksomheden fra søde Aase.......... dét var ikke meningen - jeg skulle bare være lidt barnlig, og få noget opmærksomhed ifbm 04.04.04. ....... UNDSKYLD søde Aase!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-04-07 12:45

ajmen hannedear, jeg er da bare så glaj ve' at jeg har fået det flotteste følgeskab.

nu vil jeg hjem til "min egen side" og få læst det hele. har først fået tid nu.
seees

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-07 15:50

Iih hvor er der altså mange datoer at holde styr på, og så var der alligevel en der glippede

stort tillykke med jubilæet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-04-07 19:30

Hvad er 29 minus 4

Ikke 22 "tiværtifals"

Så derfor: med de 3 år og 25 (femogtyve) dage på Kandu

mvh dova

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-04-07 19:42

Hvad er det for en moster i snakker om. Er det en vi kender.
Det er måske hende der drikker camillethe, eller er det hende som synger så højt at vores falske og skingre toner helt forsvinder.

Så tillykke da med de ca. 3 år.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-04-07 21:05

En, to, tre, fem enhalv...... orv for en kugleramme....

Der skal trækkes 4 dage fra 28.... det får jeg så til 2øhhh 24 dage

Jeg drikker både most og camillete.

Kuglerammen får lige en tur ned i kamilleteen.......

Så så e.c. dear, pas på du ikke får et monsterkrus camillete.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-04-07 22:35

Nænæ mosterregnestok, du har oprettet spørgsmålet d. 29/4

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-04-07 22:48

Jamen I er bare SÅÅÅÅÅ darhjlie allesammen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-04-07 06:58

vildudattelavær - hvor har du ret'

her er nemlig rart at være. tænk, hvor 3 år flyver afsted med regnestokke og andre hjælpemidler bare deruda'.....................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-07 08:43

Dæ ær alsår førsd døn. 25 marj ...dær ær nåed a fajrå !!!

</AMA'R>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-04-07 09:45

Aha, Dova - se dét havde jeg jo ikke tænkt over

Dit gamle liv, molo!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-04-07 09:46

Tiden iler, når man er i godt selskab!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-04-07 12:20

her er vi i flok dæleme alle vi tre-åringe
yeehaaaa

molo: jeg vil være den første med med den 25.maj

backup'en

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-04-07 12:23

Hov, Aase, ikke snyde foran

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-04-07 12:24

regnestokken var ude af drift - du har et år mere på bagen - men vi treåringe har også plads til en fire-åring

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-04-07 12:39

det er ikke snyd - det er bare først på pletten.
det er vel tilladt at bruge hukommelsen, når den nu endelig viser sig (pletvis).

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-04-07 15:07

Hmmmmm Aase

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-04-07 17:39

PLUDDERPLADDERPLIDDER med Jer!!

Det' altså allerede d.8.maj der er noget at fejre!

SÅÅÅÅÅÅ gir hun nok en lille een en lil......

und so weiter.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-07 21:52

8 maj ?

..en sorgens dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-04-07 21:55

Molo - jeg har sendt Eyvind over i en anden tråd for at hente dine påænger.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-04-07 23:42

vil.duDorthe - Ein prosit, ein gemütlichkeit....

molo sødde, hvorfor er 8. maj en sorgens dag?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-07 00:00

..fordi da har vi måtte trækkes med vil.du i hele 2 år

http://www.kandu.dk/images/profiles/pictures/221636.jpg

..hvem som end har lært denne hund at logge ind på kandu.dk ?

Nøeh... det var nu kærligt ment

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-07 00:59

Den er søøøj!

Ja, tænk at der så er gået TO år med Dorthe von vil.du

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-07 01:41

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-07 01:48

Jeg tror at vil.du har taget fejl af hundekiks og tudekiks

Op med humøret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-07 03:17

Ja, det tror jeg også.....

Jamn, søtte bette ven da - Dorthe, tør dine små uskyldige øjne.....

Jeg kan ihvertfald godt lide dig!

Du er osse søøøj!

molo, tror du, det er nødvendigt at klø hende bag ørerne? Hvis hun nu ikke er helt tør?

Sorry, Dorthe von Didrik, jeg ku' ikk' la' vær'...........

Du ved, at hvis man ikke kan lide en person, gider man ikke bruge energi på at drille vedkommende, æ ou?!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-05-07 07:41

du ska' ikke være ked af det, bette vovseven. du får et kærligt klap af mig.
om ikke andet, så i dag

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-07 12:52

Århhh altså...hvor er i bare sååå søde *suk* *snøff* *hikst*

.o0...(altid rart med lidt medlidenhed tsk tsk...)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-07 14:55

Jar ve oss teløkkes - vi har nemlig boet her i 36 år i dag.
Je må nå snar komm u i æ hav å gør dæn pæn.
Min ombygning som startede i 1973 er snart flot og færdig.
Eyvind.

Motto: Vi lever ikke for at arbejde - men arbejder for at leve.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-07 15:55

Næsten tillykke med næsten færdig ombygning

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-07 16:18

Citat
Je må nå snar komm u i æ hav å gør dæn pæn.

..hva' der galt med hawet?? Er der for meget vand? For lidt? Bølger bølgerne rodet? Skal fiskene optælles??

Krams fra Dorthe von Sjællænder...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-05-07 17:27

til mig....for idag er det 27 år siden jeg flyttede ind her i mit hus

Citat
hva' der galt med hawet

Altzzååå vil.du

Sgu da ikke Æ haw........men HAVEN

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-05-07 17:52

harvharv, det må være noget af en ombygning, måske en husbåd med kælder??
noahs ark?
nåååå ikk' dæi slaw hawhaw.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-07 18:40

Det er bare et alm. hus med krybekælder, og det er kun soveværelset som mangler et nyt loft i stedet for det store spegl.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-07 21:13

Jamn jeg må da ha' det på sjællandsKTså - NÅ...

Citat
Krams fra Dorthe von Sjællænder...

Stort til alle de der vil fejres

OG - stort til mig - fordi det, i dag, er den første dag i resten af mit liv

Uhhh altså......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-05-07 08:42

Vil.du Dorthe, modtage de bedste hilsener på dagen? Ja, du vil!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-07 09:15

MosterMMS -> Hai søde.

Jeg har nu langt om længe fundet ud af, hvor jeg kunne se de MMS'er du sendte til min mobil på min fødselsdag. Tak for ko-slikket iøvrigt. Der er bare liiiige den hage ved min oldgamle mobil, at den slet IKKE kan vise MMS beskeder!

Så fremover må du nøjes med SMS'er ...Bodil.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-05-07 11:10

Bodil???

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-05-07 11:19

Kære søøøje (akaosjysk) Moster Gla' (<--det' fynskT)

Maaaange tark, pudsigt nok, så er dagen i dag osse en fejredag, nemlig første dag i resten af mit liv

til mig

Nå, nu skal den ha' en skalle her, de er sååå flotte de mælkebøtter meeeen....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-05-07 11:25

Mælkebøtter skal stresses.
Nip hovedet af (også dem der er på vej)
Efter nogle dage, så opgiver planten og går ud.

I stedet kan du plante de flotte løvetand langs urtehaven.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-05-07 15:22

jeg har været kandusse siden Medlemsdato : 16-02-2003 hvad med jer ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-07 15:50

Camillasmoster ->

Hvem var det nu liiiiiiige som sendte mig denne SMS til jul:
Citat
Hej Bodil.

Jeg vil da lige ønske dig en god Påske

..og et godt 1987...

..her fra Altzeimerhjemmet.

Knus fra Moster Hans.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-05-07 00:23

når du så har nippet hovederne af, kan du lave den lækreste gele, mums, der står 7 glas på bordet til afkøling. det er noget, der dur. bortset fra sukkerindholdet i geleen er mælkebøtter da vældig sunde.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-05-07 00:28

Hmm, jeg er altså helt sikker på at Mælkebøtten ER skabt af fanden selv!
Men ja, de er nu flotte, de gule hoveder

Jeg har en kæmpestor 'staude' ude i haven lige nu, den er bare SÅ flot, den har højlilla blomsterklaser og de fineste lysegrønne blade....jeg tror det var den min salig morfar kaldte for en 'tjæreblomst' erho = ukrudt af værste slags....men flot, dét er den sørme

En venindes havekyndige mor, sagde engang til mig 'Ukrudt? jamen det er da kun ukrudt hvis DU, som havens ejer, synes det er grimt! ALT andet skal du bare lade være, det vigtigste er at DU synes din have er dejlig'

..kloge ord fra en gammel klog kone

Uha, klokken er igen blevet for mange..natnat og sov godt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-05-07 19:00

Molo - gjorde jeg det?

Der kan man bare se - godt husket, sødde!

Jeg blev så glad for, at der var én mælkebøtte i min altankasse, som står ude i gården!

Lad os se, hvad det bliver til med tiden

Mælkebøtter er så søje......

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-05-07 19:09

å de smager.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-07 19:32

Ja ja - kog i bare videre på jeres mælkebøttehæksedrik......................
Jeg vil nu hellere ha' en flaske Retzina her i varmen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-07 07:05

Citat
Hmm, jeg er altså helt sikker på at Mælkebøtten ER skabt af fanden selv!

Forkert !!!

Mælkebøtter er skabt af MANDEN selv!

..så kvinder har noget tilsyneladende fornuftigt, som de kan finde ud af, at beskæftige sig med i deres haver og altankasser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-05-07 07:19

nøi mand, og jeg - som de fleste kvinder - i alle de år gik og troede, at manden var kvindens bedste beskæftigelse.

har du slet ikke opdaget det, molo. du kommer da vist ellers vidt omkring. måske sovende eller jegvilikkevide...........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-07 07:41

Uha... hvor mange mænd har du da i din altankasse aasenissum?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-05-07 08:16

man behøver jo ikke ligefrem at dyrke dem for at beskæftige sig med dem, vææææl? molodear

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-07 08:28

aasenissum -> Næeh... de skyder vel op af sig selv ..som ukrudt? ...eller som ..som paddehatte:

http://www.uio.no/miljoforum/stral/t2/atombombe.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-05-07 08:43

næh, af sig selv, næh, når de først er der, skal de dyrkes og plejes med en omhu, så man trouer, det er løwn.

modsat ukrudt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-05-07 13:00

Aase og molo - mange kvinder jamrer over, at deres mænd smider sure sokker, underheimere og håndklæder allevegne - dét må være ukrudtet......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-07 16:54

Brugte bind i lokum, hvor der ik' er trukken ud ..og TOMME deodoranter på hylderne !

..tissen UNDER brædtet ..som selvfølgelig ik' er slået op igen
..således man ska' stå og fedte med hele klør 5 på det 'undertissede' brædt, som nyligen er bleven besøgt (= besat) af et kvindyr, blot for selv at besørge i egen kumme. Vi taler smittefare hér!

..efterladte stykker af slikpapir, vådservietter og andre 'efterladenskaber' er eller ej helt sjældne

..glemte trusser ..og burka'er ikke at forglemme

Se dét er kvinder ..som er godt igang med; at invadere ens privatsphere på toilettet!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-05-07 17:18

Jeg har aldrig kunnet få toilettets låg ned uden at brædtet måtte samme vej.....

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-06-07 18:02

Citat
JAMN TILLYKKE TILLYKKE DA OSSE..Moster Glad

OOOOGGGG dette skal være vor moster til ære - HURRA
Og SKAM for den som iiikke
vor Mosters skåååål vil driiiiiiikke
HURRA HURRAAAA HURA HURRAAAA HURRAAAAAAAA
Braaaaavo - BRaaaaavo - BravoBravissimo
Braaaaavo - BRaaaaavo - Bravvissimo
Bravo Bravissimo
Braaaaavo - BRaaaaavo - Bravvissimo
Hun ska leeeeeve
Hun ska leve højt hurraaaaaa.....

SÅÅÅÅÅÅ - gir hun nok en lille een en lille een en lillle en
Så gir hun nok en lille een en lillebitte een....

Pyha og natnat

Kærlig hilsen en *hooost* hæs Dorthe / somossesnartharetlillebittekandujubilæumhuskvenligstdetmostergla'....

Tak for din skønsang, Dorthe Dejlig!