/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Multiplayer Warhammer 40000
Fra : plb
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 28-04-07 18:07

Hej

Jeg har lige fået Warhammer 40000 Dark Crusade , men i multiplayer kan jeg kun vælge mellem 2 racer, og har læst mig frem til man også skal have winter assualt og dow installeret for man kan bruge alle racer. Men jeg har dem installeret. hvad gør jeg galt?

Mvh PLB

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-07 23:53

Nu kender jeg ikke spillet specielt.....

Men normalt er det sådan at det skal være expansion CDen der ligger i....

Bruger du expansion CDerne når du spiller ????

Det er ikke nok bare at have dem installeret.....

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-04-07 12:15

Altså jeg skal have begge cd'er i? Hmm jeg vil lige prøve mig lidt frem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-07 12:16

Nej ikke begge.....

Blot expansionscden.....