/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tv på bærbar???hjælp
Fra : jalagi
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 27-04-07 21:19

Hej. Jeg har en bærbar medion 97600 og har lige købt et tv movie stick(Typhoon 50506) Mit spørgsmål er ´kan det lade sig gøre,det jeg gerne vil er at kunne se tv på den bærbare.Jeg har absolut ingen forstand på dette (kan komme af med typhoonen igen )men fik lov at prøve(da ham jeg talte med i butikken heller ikke havde forstand på det.Er der nogen der ved om dettte kan lade sig gøre.Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 21:23

Ja det kan du da....

Men det er MEGET få kanaler.....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-07 21:25

Dansk digitalt TV - DR1, DR2 & TV2.

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 27-04-07 21:26

Hej refi. Jeg forventer heller ikke så meget bare dr1 og tv2 ,mener du at det kan lade sig gøre??Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 27-04-07 21:28

Jeg kan ikke forstå hvis det kan lade sig gøre der er jo bare en lille antenne på størelse med en blyant)skal der ikke andet til???Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-07 21:30

Nej, Jeg har selv en Pinnacle, og det virker fint.

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 27-04-07 21:33

Har lige forsøgt men er meget usikker på hvordan jeg skal gøre,Usb dimsen bliver meget varm.Der er fire usb porte er det lige meget hvorfor en jeg bruger?Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 21:41

Ja det er underordnet.....

Bare sæt den i start programmet - mener selv den finder kanalerne....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-07 21:43

Citat
Jeg kan ikke forstå hvis det kan lade sig gøre der er jo bare en lille antenne på størelse med en blyant

Hvor stor er antennen på din mobiltelefon

Den behøver ikke være større men er måske lidt retningsbestemt så du skal dreje komputeren....

Annuller spørgsmålet
Fra : jalagi

Dato : 28-04-07 12:03

jeg tror ikke det kan lade sig gøre på min bærbare,har forsøgt men nej øv.Undskyld ulejlighed.mvh jalagi ps.køber nok en pinnacle