/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Køb af motorbåd
Fra : bpedersen
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 27-04-07 20:46

Hej.

Jeg er ved at kigge lidt på motorbåd. Jeg har fundet denne båd på dba:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=49542284

Er der nogen der ved had der er for en båd?
Jeg er lidt handyman og jeg tror at jeg kan sætte den i stand.
Tror i der er en båd der sejler godt?
Hvade vil det koster at få motoren rep?

Er det et godt køb?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-04-07 21:04

På grund af stævnen tror jeg ikke rigtig på, at det er en Fletcher og så er der da noget helt galt med prisen
8000 ?? når man ved hvad hvad en 50 hk firtakter koster.
Du skal nok lige checke ved en forhandler, hvad kaburatorer står i.
Synes det lyder lidt mystisk.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-04-07 07:26

Nu er prisen jo ikke 8000kr, men "byd". du skal undersøge hvad der er galt med den, for at det er et gør det selvprojekt kan jo dække over alverdens ting. Motorens værdi afhænger i høj grad også af hvor gammel den er, hvor længe den ha kørt, om den er bleve vedligeholdt osv. Noget kunne tyde på at hele båden er blevet misligholdt, så du skal nok ikke regne med at kunne sejle denne sommer.

Annuller spørgsmålet
Fra : bpedersen

Dato : 17-06-07 18:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål