/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Møg-unger tager IKKE backup/s
Fra : disken
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 27-04-07 19:52

Så LIGE denne fra sti_ls ?

Citat
Er One.com bruger. Man skal nok ikke backe op. Det gør de nok selv. Men de burde altså have udsendt den mail i lidt tid i forvejen. Jeg har ikke fået den.

Må ? JEG spørge, hvad du ellers - IKKE tager Back-UPS af..

Havde du ikke lige fået et Forum OP Å DÅ.
GOD grund til at lave en
LILLE backup, medmindre man skal lede, som på KANDU.
når den skal opdateres, SIKKERT DERFOR MAN FÅR,
en MAIL, men fatter SÅ barre IKKE at alle B_one KUNDER
ikke har fået den.

Og det har intet med DIT PHP ???forum at gøre,
man tager bare og downer sin base i tilfælde af man
skulle spørge videre herinde...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-07 20:01

JEG tager ikke back-up af 'ting', som jeg har lagt på nettet. Det betaler jeg mig fra, at lade andre gøre for mig

( 1 gang i døgnet det er )

Det koster ca. 1.000 kr om året hos DanDomain: http://www.dandomain.dk/

Mine personlige dokumenter? Dem gemmer jeg altid en 2-3 'sikre' steder på alternative medier.

Da jeg er 'typen' som går med både livrem og seler ...så har jeg nok alligevel gemt mine ting

..'et sted'

</MOLOKYLE>

</

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 50 point
Dato : 27-04-07 23:51

Jeg gider ikke backe min database når one.com gør det.

Ellers laver jeg masser af backup (har grædt for mange gange ) bla her, og det kan anbefales http://www.idrive.com/

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 28-04-07 06:30

Tak for svaret stl_s.