/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billig underholdning -havefest
Fra : Nischa
Vist : 1964 gange
100 point
Dato : 26-04-07 22:21

Hej kære Kan-du'er.

Vi skal holde fødselsdags picnic i vores gårdhave for hele familien.

Men da det er en 30 års fødselsdag med både børn og voksne inviterede synes jeg der skal være lidt ekstra for at pifte festen lidt op.

Er der nogen der har lidt kreative forslag?

Jeg havde tænkt på lidt stand up/ close up magi, men de to jeg har haft fat i, skal have mellem 6.000 og 8.000 kr. og det er langt over vores budget, der ligger på de 500-800 kr.

Det behøver ikke varer mere end 20 min. tid, bare det lige giver det ekstra og bliver et overraskende pift for gæsterne.

Vi bor i københavn centrum, så måske der er nogle der kender nogle lokale teatergrupper eller andet gøgl der vil tjene lidt og vise deres talent?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-07 22:27

København centrum siger du.. ?

Foreslag:

En gårdsanger eller lirekassemand har altid stor underholdningsværdi

..og de underholder gerne for en hundredemand, en ostemad og et par kolde pilsnere

Hvor du finder dem?

Prøv at spørge i den lokale varmestue

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-07 23:22

Molo kan komme med sin pladesamling med Max Raben

Moster'n

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-07 00:03

Max Raabe ..det er : http://www.palastorchester.de/

..og bland mig uden om underholdningen Mosterfit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-04-07 06:25

Frelsens hær kan spille og lad gæsterne putte
penge i hærens indsamlingsbøsser.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-07 09:38

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 27-04-07 11:05

Her kommer måske et dumt forslag, men vi har selv haft succes med det..

http://www.alttilfesten.dk/ (alt til festen)

//Boardgear - håber i får en god fest

Kommentar
Fra : Nischa

Dato : 28-04-07 14:19

En gårdsanger... Hmm... Jeg tror jeg vil foretrække en lidt mere fængende underholdning. Og så tror jeg ikke jeg tør at indtræde en varmestue

Måske en magiker eller et danseshow et sæbebobel show eller lign. Er der nogen der kender noget til den slags?

Boardgear-> Den hjemmeside du refererede til er et udlejningsfirma, fandt i underhodning gennem dem?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-07 18:52

Silkeborg gymnasium har under(livs)holdning.