/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er mest fair - her?
Fra : lillemig
Vist : 464 gange
10 point
Dato : 17-01-03 13:29

Jeg stillede et spm. (100 points)
http://www.kandu.dk/dk/spg/10267

1) dels var det måske sat for kringlet op - beklager!
2) Jeg har SELV - fundet løsningen, men hva' så?

De 100 point er jo tabt, idet man ikke kan acceptere sig selv, skal man så vælge det "nick" der tiltaler een??
Mit (åndssvage) nick "lillemig" fremkom i desperation efter at have forsøgt med 4-5 andre nick og så, hvad nu lillemig....? Det var så det

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 17-01-03 13:36

Hej med dig ....

Ja mest fair er vel nok at give sine point væk til den der svarer, at du så selv fandt løsningen er lidt ærgerligt ( derfor skal man osse lige tænke sig om INDEN man spørger om noget )

De 100 point er mistet....... og ja har man ingen gode svar fået kan man jo vælge den med det sjoveste navn, eller gå alfabetisk frem hvis man synes nogen overhovedet fortjener dem

- det eneste man kan gøre HVIS man ingen gode svar får er at lade være at give dem til nogen overhovedet - du har stadig mistet dem, men ingen fik dem ....

FnollerdimZ

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 13:58

http://www.kandu.dk/dk/tip/2874
løsning: var bedst medvirkende til dette.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 17-01-03 13:58

Du kan også tænke på det som en belønning til vedkommende for at have taget tid til at undersøge og prøve at afhjælpe dit problem.
Det kan godt være der ikke er ramt rigtig, men der er trods alt nogen som har forsøgt at skyde sig ind for dig.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 14:14

M.O.K......Enig

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 14:16

Jeg ved det
Vent til det bliver muligt at dele pointene, som kommer i nærmeste fremtid

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-01-03 14:21

>>>Vent til det bliver muligt at dele pointene, som kommer i nærmeste fremtid<<<

Hvad sker der så Uffe ?
ja er lidt fattesvag

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-01-03 14:30

årh ok på den måde - er med igen Uffe
det går ikke altid lige stærkt *G

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 17-01-03 14:31

Ja - det jo OK, egentligt var/er jeg tilhænger af at der blev mulighed for SELV at acceptere at et spm. der så "forsvandt".
Men som det er bygget op her ville det nok resultere i (ombytning) af alm. points til de såkaldte super points.
Jeg er ABSOLUT tilhænger af et spm. lukkes som besvaret, bare træls man kan købe svar - der ikke indeholder et rimeligt "svar" på overskriften!

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 17-01-03 14:36

PS.: Får I mail fra kandu - (for tiden?) - jeg har ikke fået een eneste mail om disse indlæg?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-01-03 14:41

Nej jeg har heller ingen mails fået *S

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 15:02

heller ikke mig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-01-03 15:12

Ja det er virkelig skidesmart - det må man sige - nemt at følge med så *G

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 15:16

men de roder med mailserveren, jeg har fået nogen fra
sevices@kandu.dk, services@kandu.dkserviceskandu.dk, og kandu.dk

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 19-01-03 01:29

Tak for svaret Fnollerpige.
OK - du var hurtigst så det er mest fair her, selv spm. , ja man må jo så vælge, for lukkes det synes jeg det skal.