/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Plus Aquarium screensaver
Fra : Mylleerh
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 26-04-07 11:38

Hej alle

Jeg har set en rigtig fed screensaver i detailhandelen som ofte kører på deres PC'er i udstillingen. Jeg har fundet frem til at den hedder Plus Aquarium og hører vist nok til noget Win XP. Nu har jeg både XP og Vista men kan stadig ikke finde et sted på nettet hvor jeg kan downloade denne glimrende screensaver.

Er der nogen som ved hvor den kan findes?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 26-04-07 11:47
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:02

Screensavere er da ikke noget man bruger i dag......

Det er da kun at stjæle kraft fra maskinen.....

Du ser den jo alligevel ikke når du sidder ved maskinen....

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 26-04-07 12:08

jeg har godt nok også set den side men jeg kan ikke se nogen steder at man kan downloade den der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:19
Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 26-04-07 12:28

ha-ha ja det kan godt være at screensavere er noget som hører 90'erne til men den her ser helt vildt godt ud, men man må da kunne downloade den (seperat) fra et eller andet sted?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:32

Citat
men man må da kunne downloade den (seperat) fra et eller andet sted

Nej....

Du skal KØBE pluspakken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:34

Men du kan søge på screensavere - der er flere gratis - og sikkert også med et akvarie...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:36

Bl.a. dem her forærer screensavere væk hver anden dag..... (der normalt koster)

Samt en masse andet godt

http://www.giveawayoftheday.com/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-04-07 12:39

Tak din stiksav og sav et hul i toppen af skærmen. Fyld derefter rigelig vand i, pynt med lidt grønt og hæld et dusin fisk i. Så har du en udmærket sreeensaver med et aquarium.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-04-07 12:40

Undsktld 'Tag' ikke 'Tak'

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 12:41

Pas på med elektriske ål.....

De skaber kortslutning i skærmen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-04-07 12:42

Du skal bare være sikker på at du ikke henter noget skit Adaware/spy/virus,en simpel googling>
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%20Aquarium+screensaver

Tjek privat politik o.a.

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 26-04-07 12:58

ha-ha folk her er vist allerede ved at komme i weekend humør

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-07 13:02

Elektriske ål ?
Pas på. De lader vandet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-07 13:30
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-07 15:49

Citat
Tak din stiksav og sav et hul i toppen af skærmen. Fyld derefter rigelig vand i, pynt med lidt grønt og hæld et dusin fisk i. Så har du en udmærket sreeensaver med et aquarium.

- husk at det skal være fla'fisk hvis du har skiftet den gamle kasse ud...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-07 17:10

*LOOOOOL*.

Der er noget der siger mig....at Weekenden er forestående?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-07 17:11

....og jeg vil nøjes med en ScreenSaver....med gode sild

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 26-04-07 17:59

sådan én har jeg allerede

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-07 18:01

Pynter godt til sådan en torsk som mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 18:06

Så så - ikke blive personlige.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-07 18:06

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-07 18:35

Selv pause-fiskene er ved at dø a´ grin
.
Måske fordi de svømmer i KILDE-vand?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-05-07 15:26

Prøv her
http://www.lifeglobe.com/

Det er den der er i mediocenter, bare i fuld udgave ;)
desvære ikke gratis.
Men du kan da prøve den free

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 02-05-07 21:05

ja den ser også rigtig god ud den kunne må også bruge men jeg vil helst have "Plus Aquarium

Kommentar
Fra : Pigen2

Dato : 29-05-07 22:37

Ej, den ville jeg også bare vildt gerne have... Kan man ikke bare få tilsendt filen fra en anden?