/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
få 1000kr for din gamle mobil
Fra : mbc208
Vist : 2258 gange
100 point
Dato : 25-04-07 16:27

hejj., jeg har hørt at man kan få 1000kr for sin gamle mobil-telefon. men ved ikke hvor.,er der nogen der ved hvor og hvordan, eller har en hjemmeside hvor jeg kan finde det.,

P.S. hvis der er nogen der ved hvor man kan købe mærketøj på nettet.

med venlig hilsen Mikkel. på 13

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-04-07 16:53

Det lydder da godt for jeg har 15 stk liggende så jeg vil da gerne vide mere

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-04-07 17:04

jeg har også en del på lager
men telekæden plejer at give 200 kr
men så skal du også købe en ny tlf. med abn.
1000 kr er vist en and desværre for
så var jeg en rig mand idag

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-04-07 17:20

Ja en and måske endda en bortfløjen and, man kan købe dem man vil i Netto for 250 kr stykket kan man så sælge dem videre for 1000kr så behøver man ikke lave andet Jeg tror det er hjerteforeningen der gerne modtager gamle telefoner gratis som de så deler ud i fattige lande

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-07 17:30

sådan skriver telekæden

Ved at benytte kameramobilbytte kan du få op til kr.300,- i rabat for din brugte mobiltelefon med kamera.

Dette tilbud kan kun benyttes, hvis du indsender din brugte funktionsdygtige mobiltelefon med kamera*

*Telefonen må maksimum være 2 år gammel fra købsdato og skal afleveres med komplet 230v netlader. Telefonen må ikke have synlige skader og må ikke være fugtskadet. Vi tager ikke imod 3 mobiltelefoner.

Hvordan gør jeg? - Du skal bestille telefonen på nettet, her udfyldes en kontrakt, den printes ud, og herefter sendes kontrakten og den brugte mobiltelefon til adressen på kontrakten. Når din brugte telefon er modtaget og testet OK, sender vi din nye mobil til dig. Hvis din brugte telefon ikke testet OK, forholder vi os ret til at annullere din ordre efter at have kontaktet dig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-07 17:31

Vedr. mærkevarer tøj, er det nemmet at søge, hvis du fortæller hvilket tøjmærke du specielt tænker på

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 25-04-07 17:57

Hej
debitelshop.dk kører det tilbud, med få op til 1000 kr. for din gamle mobil, ved udvalgte modeller som kan købes fra dem til 1 kr. 1000 kr. hvis der er farveskærm og kamera 750 kr. hvis der kun er farveskærm og 500 hvis der hverken er farveskærm eller kamera, såååå den er god nok.

Accepteret svar
Fra : jtj45

Modtaget 50 point
Dato : 25-04-07 18:01

Glemte lige at sige at jeg selv sælger min nyere gamle mobiler hos MobilUnlock.dk som ligger på glasvej 3 kbh nv den sidste jeg solgte fik jeg 800 kr for så det jo ikke så dyrt at køben en ny.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 26-04-07 14:12

Kode
debitelshop.dk kører det tilbud, med få op til 1000 kr. for din gamle mobil, ved udvalgte modeller som kan købes fra dem til 1 kr. 1000 kr. hvis der er farveskærm og kamera 750 kr. hvis der kun er farveskærm og 500 hvis der hverken er farveskærm eller kamera, såååå den er god nok.

"god nok"??? Den stinker!

Er denne her osse god nok: Ved køb af en pose varm luft hos mig (pris 2372 kr + porto og ekspedition 745,50) giver jeg 1001 kr for din gamle mobiltelefon. Og jeg mener det. Jeg garanterer dog ikke at luften er varm når du modtager den.

Jeg har ikke nærlæst det tilbud. Der er for mange tilbud til at man kan nærlæse dem alle, og som udgangspunkt fravælger jeg først tilbud der er overklistret med alt mulig andet end reel produktbeskrivelse og reel prisangivelse. Man må antage at de har noget de ønsker at skjule.

INGEN af de tilbud der er omhandlet koster under 1372 kr (2372 minus op til 1000 for din telefon) for de første 6 mdr.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 26-04-07 14:52

For det første er det IKKE overklistret med alt muligt, og for det andet andet er du da velkommen til at give fuld pris for de udvalgte modeller, og for det 3. har jeg selv afleveret en mobil jeg har givet 299 kr for og fået 1000 og købt en meget bedre telefon for 1 kr. det er da ikke noget forkert i eller hvad.....

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 27-04-07 18:56

Tak for svaret jtj45.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 27-04-07 19:51

Selv tak og tak for points mbc208