/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lås
Fra : Laika_pigen
Vist : 458 gange
40 point
Dato : 24-04-07 22:15

Hvordan sætter i Lås på ud for de forskellige spørgsmål??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-04-07 22:19

Låsen kommer på, når et spørgsmål er besvaret.

Besvarelsen/spørgsmålet vil være låst i en måned, men vil kunne købes for point, så du alligevel kan komme til at læse det.

Efter en måned kan alle læse det - gratis-

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 22:19

Ved at lukke dem....

Så er låsen der efter en time (sat af Kandu)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-04-07 22:25

Når du accepterer dette spørgsmål vises der først et ur og en time efter en lås og vist nok om 3 måneder ingen lås. Spørgeren og den der accepteres kan ikke se ur og lås.
Det koster 10 % at kikke/åbne en lås i et accepteret spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 22:32

Citat
og vist nok om 3 måneder ingen lås

Det er nu kun 1 måned

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-04-07 22:37

Ja ja - så holder mine 3 måneder vel også.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-07 22:41

Låsen bliver sat på når et spørgsmål er blevet accepteret/lukket.

Men den første time vises der et ur. Så længe uret vises er det gratis at læse spørgsmålet og evt. komme med kommentarer.

Når den time så er gået vises der en lås. Det er stadig muligt at komme med kommentarer til det lukkede spørgsmål, men brugeren skal købe det først.
Hvis du accepterer et svar i dette spørgsmål, så vil det en time efter du har lukket det koste 4 point at købe det.
Hvis en bruger eller flere køber spørgsmålet får du tilskrevet 4 ledige point, men du kan max få tilskrevet 50 % af de point, som du satte på højkant.

Når der er gået en måned efter du lukkede spørgsmålet så er det gratis at læse og der bliver ikke vist ur eller lås, men hvis flere end 5 har købt dit spørgsmål, så vises der en "bombe"

e.c

Efter de nye regler er det kun 1 måned et spørgsmål er lukket. Tidligere var det 3 måneder.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-04-07 22:43

Tak Ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-07 22:46

e.c har ret i at brugeren ikke selv kan se symbolerne (ur,lås og bombe) men det er kun hvis man er online på kandu.

Men man kan også være på kandu offline og se alle symbolerne.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 25-04-07 05:58

Ballalaika tøsen higer efter admin. rettighed så hun kan
smide ubehagelige personer ud.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 25-04-07 12:14

Som sædvandlig er du latterlig at hører på!!!

Du er hverken tiden eller besværet værd!!!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 25-04-07 12:15

Men 1000tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-04-07 12:21

Det er helt fint at du dig over Teil og giver ham point, men takker mig for svaret.

Du må jo holde af Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-07 12:27

Ballalaika elsker teil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-07 12:29

Citat
Ballalaika elsker teil

Gør vi ikke alle det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-07 13:05

Jo undtagen x og x og x og y og og og og og alle de andre
som er i føtex lige nu.