/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvor er billede fra.
Fra : Mosebaek
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 24-04-07 11:10

Kan nogen genkende landskabet her hvor,F-35 Draken,er ude at blive luftet.

V.H. Mosebaek.

http://peecee.dk/?id=41447

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 11:14

Yes....

Piloten der har taget det...

Landskabet er udkanten af bebygget område....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-07 11:37

Hmm.... Refi,man må sige,du har en logisk tankegang.Jeg er enig i at det er taget af en anden pilot.
(Eller af en person,med en meget laaaang stige).Jeg er endda enig med dig i,at det er over beboet
område,kan faktisk selv se bygninger.Det jeg er interesseret i,er faktisk at få vide,hvor i landet,
landskabet ligger.Tak.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 11:40

Det er der ikke andre end den der taget billedet, der ved.....

Men med al sandsynlighed i nærheden af en luftbase i Sverige.....

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-04-07 11:48

Det er i hvert fald ikke svenske kendingsmærker der er på gutten--så hvorfor Sverige?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 11:56

Han har været på værksted med dyret.....

Der vil sgu da aldrig være nogen der med sikkerhed kan sige hvor det stammer fra, andet end fotografen....

Noget andet var hvis eiffeltårnet elle pentagon var med på billedet....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-07 11:59

Nu er det jo tydeligvis en dansk fly.Tydelige danske nationalitets mærker på vingerne.Samtidig var
danske Drakens de eneste der var malet i alm. militær brun farve.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-07 12:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 12:12

Ja...

Danmark er jo en del af Sverige.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-04-07 12:15

Ved Karup

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 24-04-07 12:15

Det er fra Viborg.

Søen hedder Søndersø

Den store vej der går på tværs er Vejlevej
Den største sidevej længst til højre i billedet er Århusvej

Den lange vej som Vejlevej krydser er Koldingvej.

Boligblokkene lige under vingespidsen hedder Teglmarken

Så kan du selv finde et bykort over Viborg og finde hvor det er helt nøjagtigt

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 12:21

Er det dig der svinger til højre nede på T-vejen......

Super beskrivelse.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-07 12:53

Øhh...... undskyld men,der kom lige en maler forbi,der gerne vil spartle i huset.Så jeg må lige holde
øje med ham.Kommer på Kandu igen ved 16 tiden.
Foreløbig mange tak for budene.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-07 13:01

Havde ikke været nemmere bare at acceptere svaret

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-04-07 14:05

dova, du har helt ret, kender også området...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-04-07 18:16

Du imponerer mig Dova.Hvad du ikke ved....
alimak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-04-07 18:48

Snyyyyd - det må være Dova som har taget billedet. fra en varmluftbalon.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-07 18:58

Tak for svaret dova.Det er fuldstændig og aldeles korrekt. Jeg har nemlig lige kontrolleret ved hjælp
af de gule sider.Det er sjovt lige at få identificeret landskabet,når man ser sådan et billede.
Også tak til refi for hans humoristiske

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-04-07 18:58

Viborg

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-07 19:12

Øhh,ved ikke lige hvad der skete,blev "afbrudt" midt i sætningen: Også tak til refi for hans humoristiske indslag,selvom jeg vil bedømme dem som hørende til i den lettere genre.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-04-07 19:19

Øøv, jeg troede, jeg var den første med 'Viborg'....... sådan går det, når man ikke læser alle indlæg først.....