/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
STRØMFORSYNING
Fra : keno
Vist : 691 gange
50 point
Dato : 24-04-07 08:07

Hejsa
Nogen som ved hvor man kan købe en strømforsyning som hedder
FSP250-60 GTA
Jeg har set den på ebay.com,men ville gerne købe den her i landet Mvh

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-07 08:20
Kommentar
Fra : keno

Dato : 24-04-07 09:10

Hejsa Teil

Den ser godt nok sådanne ud,men ved ikke om den "vender" rigtig
Jeg glemte lige at den hedder mere end det jeg skrev i mit første indlæg
Der står nemlig dette også ( MDN )

FSP250-60GTA ( MDN)

Med venlig hilsen KENO........

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 24-04-07 09:58

www.bærbar.com der har jeg lige købt en strømforsyning - de har alt.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 24-04-07 20:51

Ærlig talt. Det er vel 'bare' en strømforsyning. Er der noget specielt ved den? Du kan sikkert smide hvad som helst i - bare tjek lige at den passer, men det gør den nok. Hvis du ikke er stiv i spec's så ta dit dyr med til nærmeste kælder-pc-butik.

Strømforsyninger er pretty standard nu om dage

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 24-04-07 21:31

En strømforsyning er ikke 'bare' en strømforsyning. De har forskellige spændinger, og du risikerer at brænde din pc af hvis du ikke bruger den rigtige.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 24-04-07 22:02

amandaKanDu - KanDu læse mere end første sætning i mit indlæg?

Hvis ja, så forstår du måske også at jeg slet ikke vildledte men bevidst valgte den noget provokerende talemåde fordi jeg mistænker keno for at tro, at bare fordi den gamle hed Trixy super-hd fdq mod 3344556, så skal den nye hedde præcis det samme.

Sådan er det ikke. Vis mig et 'standardbundkort' der ikke passer til et 'standardkabinet' (inkl strømforsyning). Jeg tror faktisk at de forskelle der findes som er væsentlige snarere er på fysiske indpasning af strømforsyningen i kabinettet - ikke på brænde-af-følsomme spændingsforskelle.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 24-04-07 22:24

strengt taget ved vi jo ikke om det er en bærbar eller stationær der er tale om.
Jeg gik ud fra at det var en bærbar og derfor mit link, men er det en stationær, er det jo noget helt andet?

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 25-04-07 00:03

FSP250-60 GTA er til stationær (eller maaaaaaaajet stor bærbar)

Kommentar
Fra : keno

Dato : 25-04-07 05:58

Hejsa
henrikkrebs så blev jeg så klog idag,men jeg vil gerne have den samme i igen.
Jeg vil ikke ud og købe en til flere hundre kroner,så derfor spørger jeg om nogen ved hvor man kunne købe sådanne en henne ?
Jeg har fundet en og det er lige den som Teil har linket til og så koster den kun 115 Kroner
Mvh keno

Godkendelse af svar
Fra : keno

Dato : 25-04-07 06:00

Tak for svaret Teil.
Det er lige den jeg skulle bruge Teil
Jeg takker for dit hurtige svar Teil