/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan får jeg mine point?
Fra : bdg
Vist : 490 gange
20 point
Dato : 17-01-03 08:34

Hej allesammen

Hvordan fanden får jeg mine point, når mit svar er accepteret????

BDG

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 08:48

Hvis dit svar er accepteret, så får du pointene automatisk

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 17-01-03 08:50

De kommer automatisk ind på kontoen hvis du er superbruger.

/Philip

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-01-03 11:38

For at du kan få dine point skal spørgeren aktivt gå ind og acceptere
dit svar eller din kommentar som svar. Det er ikke nok, at vedkommende
takker hjerteligt og så ikke foretager sig yderligere.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-01-03 11:43

Ja du modtager en mail der hedder " Din kommentar er accepteret som svar" og de point du så evt. fik - kan du se lagt til det tal der står øverst oppe på siden ved "Superpoint" ...... her på Kandu

Fnollerpige

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 17-01-03 14:55

Hej allesammen, og tak for det.

Der stod at mit svar var accepteret, men jeg har sku ikke fået mine point for en besvarelse som var 100 point, desværre....

Jeg venter stadig med længelsfuldhed *S*

Hvem skal jeg give pointene????????????

BDG

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 17-01-03 15:07

Det var mystisk. Hvilken spørgsmål drejer det sig om.
Kan du ikke kopier URL linke til det her over ?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 16:36
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 16:37

Giv pointene til den der hjalp dig bedst

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-01-03 17:36

I følge din brugerprofil har du ikke besvaret nogen som helst spørgsmål, kan du ikke linke til det spørgsmål, du mener at have besvaret?
(find siden og kopier adressen til et ny kommentar her)

Måske har den du har svaret ikke accepeteret dit svar (endnu)?

Hilsen Jeannie Kristensen

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 20 point
Dato : 17-01-03 17:42

Der er godt nok mystisk.

Du har besvaret dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/10219

Men i følge din brugerprofil
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=57096
har du besvaret 0 spørgsmål.

Skriv til kandu (henvis evt til dette indlæg: http://www.kandu.dk/dk/spg/10355 )

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-01-03 17:46

Hej Jeannie, ifølge brugerprofil har bdg rigtignok ikke besvaret nogen spørgsmål, men ifølge hans historik har han da besvaret to....... øøøh, mærkeligt, ikk'

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-01-03 17:50

Ja og din historik viser du har besvaret 2 spørgsmål 1 til 50 point og 1 til 100 point, men du har ingen superpoint

Mystisk

Godkendelse af svar
Fra : bdg

Dato : 28-01-03 23:00

Tak for svaret jkrjk2.