/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lej en bil
Fra : pk2dk99
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 23-04-07 17:57

Hej Alle .... Jeg bor i Ringsted i vestsjæland. Jeg har et sporgsmål om Lej af Bil kun til 1 uge. Hvad er billig sted at lej bil i sjæland til en uge?????? Hvad vil det koste mig??? Venligst svar mig tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 18:00

Citat
Hvad er billig sted at lej bil i sjæland til en uge

Naboens......

Det kommer jo helt an på hvilken bil, hvor mange km, osv....

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-04-07 18:03

en almindlig person bil til 4 personer. Naboen har desvære ingen bil..... Vi skal køre kun i sjæland ca 500 til 800 Km max...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 18:16

Skal det være ny bil og de 100km pr dag overholdes er det næsten underordnet HVOR du lejer den....

Priserne svinger minimalt....

Ellers er du ovre i de "små" udlejere hvor du har mulighed for at finde en billigere, men med større risiko

http://www.roskildeautoudlejning.dk/

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 23-04-07 18:53
Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 23-04-07 20:04
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-07 20:08

Tja jeg kan nu ikke anbefale Europcar, jeg har været passager i en bil derfra, hvor vi fik klippet pladerne midt på motorvejen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-07 20:25

Citat
Tja jeg kan nu ikke anbefale Europcar, jeg har været passager i en bil derfra, hvor vi fik klippet pladerne midt på motorvejen

Det er næppe europcars skyld men "stationens"....

Hovedparten af deres biler er da spritnye......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-07 21:32

Politiet sagde at der var en "synssag" på bilen, så det var Eurocars skyld, og nej det var en skrammelkasse vi kørte i

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-04-07 10:18

Jeg har aldrig haft problemer med Europcar og jeg har kørt i MANGE udlejningsbiler, men det billigste vil være:

www.lejetlig.dk

Eller

www.rentawreck.com

Kommentar
Fra : Bodypaint

Dato : 14-06-07 16:34

Lej et lig..

vist 50 kr. per dag...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-06-07 22:01

50 kr. pr. dag?????????????????????????

Hvor henne??

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 06-07-07 05:48

Tak for svaret Teil.