/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Maren Catrine Hansen Schmidt
Fra : eran
Vist : 427 gange
20 point
Dato : 23-04-07 13:02

Jeg søger efterkommere af Maren Catrine Hansen Schmidt født 14-08-1871 i Turup (Fyn). Maren blev gift i 1896 med Mads Pedersen og de fik en datter.
Er der nogen der kender disse personer?
hilsen eran

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 10 point
Dato : 27-04-07 19:20

altså:
Turup sogn, Båg herred, Odense amt

lidt for nyt til at jeg kan hjælpe, og meget almindelige navne...

Men nogen må da kunne hjælpe eran?

Hilsen Svend

Godkendelse af svar
Fra : eran

Dato : 28-04-07 16:45

Tak for svaret svendgiversen.
Desværre var der jo ikke meget hjælp i svaret, men måske er der andre der kan hjælpe.
hilsen eran

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-04-07 17:06

Selv tak,
du ved jo sikkert at man dårligt kan finde slægtsdata på nettet efter ca 1890,
Svend

Kommentar
Fra : senta

Dato : 28-04-07 19:44

fra DDA 1880 her har du din ane med mor , men de oplysninger har du sikkert.
senta
Samtlige personer i husstanden

odense, Baag, Turup, Thurup By, Et Hus, 51, FT-1880, B2564
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Henrik Jensen 34 Gift Husfader, Murer Tommerup Sogn, Odense Amt
Maren Hansen 36 Gift Hans Hustru Kjerte Sogn, Odense Amt
Maren Katrine Schmit 8 Ugift Deres Barn Thurup Sogn, Odense Amt
Niels Hansen Schmit 1 Ugift Deres Barn Thurup Sogn, Odense Amt

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : eran

Dato : 30-04-07 08:50

Tak for svaret til senta.
Oplysningerne har jeg i forvejen, det var datteren , som Maren fik med Mads Pedersen efter giftermålet i 1896, som jeg søger oplysninger om.
hilsen eran