/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Program til portscan
Fra : Kris
Vist : 477 gange
125 point
Dato : 17-01-03 02:07

Jeg bor på et kollegie hvor vi er på en fælles internet linje. Jeg har så fundet et program der hedder active webcam hvor man kan lave en webcam http server. Problemet er så at jeg ikke kan finde en port der er åben/ledig. Er der nogen der ved hvilket program jeg kan bruge, eller hvordan jeg kan finde en åben port uden at skulle have fat i administratorne? På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 135 point
Dato : 17-01-03 02:17

Hej Kris!

Her er et link hvor du kan se åbne porte og meget meget mere
http://tools-on.net/
vælg "Privaty tools" under menuen til venstre og portscanner.

Håber det kan hjælpe!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 17-01-03 02:45

Det virkede helt fint, men der var desværre ikke nogle åbne porte
Men mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 17-01-03 03:02

Hej igen Kris!

Selv tak - men så må du jo have fat i administratoren hvis du ikke selv har mulighed for at åbne porte!

Hvis du har selv har installeret firewall må det være muligt!

Mvh
Bjarne