/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Blå dioder i en Ericsson T29??
Fra : aabfrede
Vist : 510 gange
70 point
Dato : 01-09-01 14:04

Hej
Jeg ville meget gerne vide om det er muligt at få blå dioder i en Ericsson T29. Hvis ja, hvor kan man så købe dioderne og er der et firma som kan montere dioderne for en??

Hilsen Anders Blaabjerg Nielsen

Accepteret svar
Fra : pett2179

Modtaget 70 point
Dato : 01-09-01 16:41

hej anders..
det er let nok...find et lille elektronik værksted og køb de små dioder....det kan også være at de vil sætte dem i for dig hvis du da ikke selv kan. Du skal bare ikke gå til din tlfforhandler da de måske ikke synes om det -de er jo også dyrere at få til at lave sådan noget hvis de da overhovedet vil...
Slå op i telefonbogen hvor du bor og vælg et lille et...der er det jo støre chance for at de laver det "uden regning"
held og lykke.

Kommentar
Fra : pett2179

Dato : 01-09-01 16:49

Hej anders..
ja foresten... søg efter et elektronik katalog...evt. siemens...det er noget der ligger på alle tekniske skoler i landet hvor man kan finde alt hvad hjertet kunne begære af små dibbedutter og "geil" i forbindelse med elektronik... prøv også adressen www.T-hansen.dk
held og lyk.

Kommentar
Fra : aabfrede

Dato : 01-09-01 17:26

Er du sikker på at man ka til en Ericsson T29, jeg har ledt mange steder, men der er det hovesageligt kun Nokia telefoner som de montere dioderne til.

Hilsen Anders Blaabjerg Nielsen

Kommentar
Fra : aabfrede

Dato : 01-09-01 17:30

Jeg har ledt på T-hansen.dk, men jeg kan ikke finde nogle dioder. Kan du hjælpe mig??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-01 11:10

> Hej
> Jeg ville meget gerne vide om det er muligt at få blå dioder i en
> Ericsson T29. Hvis ja, hvor kan man så købe dioderne og er der et firma
> som kan montere dioderne for en??

Efter det her indlæg tror jeg med garanti at der er en masse der melder sig
og siger jeg kan men:
www.tronik.dk ligger i odense og har udover nokia telefoner monteret det i
T10, Beocom 6000 (Fastnet bærbar) og en enkelt sony fjernbetjening og de
siger at hvis du har noget skal du bare skrive og spørge om de vil prøve
www.dyfo.dk ved jeg kun at de laver Beocom'en de ligger i åbybro men jeg
kender ikke deres erfaring med Ericsson Telefoner

Bemærk at når Tronik skifter dioderne skifter de også din indikator på
toppen af telefonen så den også er blå det ser totalt blæret ud i
mørke..........

Mvh.
Hans-Jacob
Nokia 8210

Kommentar
Fra : aabfrede

Dato : 02-09-01 12:49

Undskyld men hvad er Beocom??

Kommentar
Fra : aabfrede

Dato : 02-09-01 12:59

Har fundet ud af hvad Beocom er :)