/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Finde gamle filer efter retab.
Fra : baker.mc
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 22-04-07 16:32

Har været nød til at reinatallere min bærbar medion maskine..

Xp ville ikke loade.. men efter at have indlæst XP igen vil jeg jo gerne havde de
"vigtige" oplysninger jeg "kun" havde liggende i dokumentmappen tilbage igen.

Nogle der kender en måde at gøre det på.. køre med en minimal/standart opsætning af Xp (uden sp1-2) for ikke al lave for meget balade på mit c-drev..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 16:35

Du kan IKKE finde filer hvis du allerede har overskrevet drevet.....

Det vil være rent held hvis du finder et par stykker.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-04-07 16:41
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-07 16:42

Der en lille chance for at finde nogen af dem, med File Recovery http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm hvis det skulle ske en anden gang, kan du prøve at hente filer ud med en Linux live cd, Ubuntu og Knoppix ved jeg kan hente filer når de kører i cd skuffen uden at Windows er startet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-07 16:42

Gentagelse fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-04-07 16:49

Ja det var da pussigt...................jeg var lige ved at lave samme efterskrift, om linux CD.

Men hvis nu den nye XP ikke fylder hele harddisken kan der måske ligge filer.

H-klik på denne computer > administrer > diskhåndtering > ned til højre kan du se om
XP fylder hele harddisken.