/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
NERO - MP3 til lyd CD
Fra : CLAN
Vist : 612 gange
200 point
Dato : 22-04-07 15:56

Øhhhh!
Efter opdatering af Nero 7 Premium Reloaded, så kan jeg ikke længere vælge mine MP3 filer.
Forstået således, at jeg tidligere, ved oprettelse af lyd CD udvalgte mine MP3 filer. Disse blev så "automatisk" konverteret til CD afspiller (cda format).
Når jeg prøver kommer Nero op med at det nu kræver et plug-in for at foretage den handling. Andre som kender til lige netop det problem... og har en løsning? Syntes ikke at kunne finde det omtalte plug-in på Nero's hjemmeside + så vidt jeg kan læse mig til, så burde det ikke være nødv. i den nye version (opdateret).
Jeg har prøvet at af- og gen-installere min (købeversion), men med samme resultat

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-04-07 21:31

Hvorfor briger du ikke bare Microsoft/Media der kan du selv vælge hvad slags du vil ha af format..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 22-04-07 23:32
Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 23-04-07 10:43

Tak for svaret pallebhansen.
Hej Palle
Takker for hjælpen, har lige sendt en lille mail til Nero, da min version ikke er OEM, men indkøbt direkte via nettet hos dem selv.
Citat
You can send your serial number by email to us. We will verify if the MP3/mp3PRO plug-in is part of your licence or not.

Så mon ikke "problemet" løses nu