/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Brænderprogram
Fra : CLAN
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 22-04-07 15:48

Hejsa
Måske dette spørgsmål skulle være stillet under musik, da det kun omhandler brænding af lydfiler.
Windows Media Player, Nero og Winamp indgår ikke i forslag til dette spørgsmål, men hvad er det mest "simple" og brugervenlige program til at brænde MP3 filer over til CDA format.
Programmet skal kunne udjævne variationer i indspillingsstyrken, således alle musikfiler har samme styrke (normalisere lydfilerne).
Argumenter hvorfor du nu lige syntes, at det er det bedste program + kom evt. med erfaringer.
Personligt syntes jeg at Nero efterhånden er ved at være lidt overskueligt = overpyntet juletræ

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 22-04-07 16:33

Citat
Programmet skal kunne udjævne variationer i indspillingsstyrken, således alle musikfiler har samme styrke (normalisere lydfilerne).

Det er vist en ønskedrøm...... (mener du Nero kan det ????? )

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-07 16:36

Jeps! 'det kan Nero... "Normalize" filer inden brænding

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-07 16:40

Normalize fungere dog i % og er ikke altid "for god til det", men funktionen er der da

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-07 16:42
Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 22-04-07 21:30

Tak for svaret refi.
Ja der var så'gutte mange "brændere" på Kandu i aften
Jeg må slås lidt med Nero... igen, igen og så ellers få den til at fungere, som i gamle dage/versioner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 21:44

Selv tak.....

Der er da masser af programmer til at lave CDer, men dit krav om at ALLE stykkerne skal have samme styrke, er ikke nemt med mindre det er fra samme optagelse....