/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
redigeringsværktøjslinien væk
Fra : dikim
Vist : 967 gange
103 point
Dato : 22-04-07 13:36

Hej,

Jeg har fået det problem med Outlook Ekspress at min redigeringsværktøjslinie er forsvundet og jeg kan ikke få den frem igen.

Det er den linie der automatisk kommer frem under den alm. værktøjslinie når man skal skrive eller besvare en email. Denne linie indholder diverse redigeringsmuligheder så som tekststørrelse, indryk, farve o.s.v.

Hvordan kan jeg få denne linie frem igen ???

Dikim

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-07 13:41

vis - værktøjslinjer - formateringslinie

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-07 13:42

Når du har åbnet>opret>ny meddelse>så gå op i toppen>vis>
værktøjslinjer>klik på>>formaterings linje,der skal være flueben ved samme.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-07 13:42

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-04-07 13:44

Kommentar
Fra : dikim

Dato : 22-04-07 13:50

Hej,

Ja grin og smil i bare - men der er "flueben" ud for formateringslinje og standardknapper !!!!

Så hvad gør vi så nu ????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-07 13:54

under formater sørg lige for at der er flueben i html og ikke i almendelig txt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-07 13:56

vi griner ikke af dig vi griner af hinnanden,fordi vi kom med samme løsning.

Kommentar
Fra : dikim

Dato : 22-04-07 13:58

Der er prik ud for HTML

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-07 14:02

under indstillinger i OE,ikke i ny meddelese,tjek om der er mærke i>send>formater afsendelse af email>html

Kommentar
Fra : dikim

Dato : 22-04-07 14:06

Der er prik ved HTML i OE indstillinger - send - format for afsendelse af e-mal.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 61 point
Dato : 22-04-07 14:19

Workaround
Sådan løser du problemet:

1. Kopier filen Inetres.dll fra mappen \Program Files\Internet Explorer\MUI\Lang-id til mappen %Windir%\MUI\Fallback\Lang-id.

2. Omdøb filen Inetres.dll, som du flyttede til mappen %Windir%\MUI\Fallback\Lang-id, til Inetres.dll.mui.

3. Slet filen Inetres.dll fra mappen \Program Files\Internet Explorer\MUI\Lang-id.

PS.
program files kan også være C:\programmer
og %Windir% er C.\windows\system32

http://support.microsoft.com/kb/331331/da

Kommentar
Fra : dikim

Dato : 22-04-07 14:31

Hej,

Det lyder til være en mulighed - at det skyldes denne opdatering. For jeg har næsten lige opdateret og opdagede problemet kort tid efter.

Jeg har en HP Pavilion 3630 og det er HP's version af XP'en.

Kan det f.ex. hjælpe at afinstallere denne opdatering ????? Hvorfor er den opdatering nødvendig ?

Hvordan undersøger jeg om det skyldes den inden jeg begynder at ændre på filerne ???

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-04-07 14:32

Måske et dumt spørgsmål: Har du prøvet at genstarte pc?

Kommentar
Fra : dikim

Dato : 22-04-07 14:33

Ja, jeg har og ja det var et dumt "?"

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 22-04-07 14:34

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-04-07 18:51

Hvad med at prøve at fjerne fluebenet i Formateringslinie - Luk OE - Åbn OE igen og sæt så fluebenet igen, det kunne være det hjælper.

Ellers kunne du prøve at systemgendanne, til det tidspunkt hvor det fungerede.

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-07 11:50

det er ski et underligt problem - har du fundet frem til en løsning selv ???

Kom til at tænke på - det er ikke som den bare er nedtonet ??? I så fald skal du bare klikke i skrivefeltet for at aktivere den jo.

Ellers kan du jo forsøge at genoprette outlook express

æuw irriterende spørgsmål

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-04-07 12:39

Mystifistisk problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-07 13:50

mystifistisklusket problem nemlig manse - hvis linien kunne trækkes/skubbes væk var det til at forstå - men ikke hvis det hele tilsyneladende er i orden. Derfor mit forslag om at geninstallere

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-04-07 14:17

OE og IE hænger sammen,så der skal installeres IE,der er reg fixes som muligør det,men det er lidt omstændige for en sådan detalje,så hellere installere Thunderbird

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-07 14:23

det er nok ikke en detalje for spørger manse

btw - det er da utroligt så mange der efter ie7 har diverse underlige fejl både i oe og ms outlook

Godkendelse af svar
Fra : dikim

Dato : 23-04-07 21:09

Hej,

Jeg har ikke kunne løse fejlen - ej hjalp nogle af ændringer. Ringede så til HP support og her prøvede de også at hjælpe mig igennem en del ændringer heriblandt genoprettelse efter et pkt. før opdatering blev installeret men det hjalp ikke.

Nu tager jeg det skridt at geninstalleret det hele igen. Og jeg vil passe nøje på hvad jeg smider ind af opdateringer. Jeg vil ligeledes vente med IE 7.

Takker alle for hjælpen .

Dikim