/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
jeg søger et gratis bogførings
Fra : bullerbedste
Vist : 14325 gange
80 point
Dato : 22-04-07 12:16

Jeg søger et gratis bogføringsprogram/kassekladde.
har søgt på google under gratis bogføringsprogrammer/kassekladder, men når man kommer nærmere ind på de sider der henviser til gratis, så koster det alligevel noget.
Har nogen en henvisning.
Jeg skal bogføre en meget lille virksomhed, så det er ikke så stort et program der er brug for.

Kommentar
Fra : lennarts.dk

Dato : 22-04-07 12:26

SummaSummarum er gratis med op til 300 posteringer om året.

Jeg tror ikke du finder et rigtig seriøs program til bogføring, som er 100% gratis.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-04-07 12:28

Jeg bruger summasummarum og det virker supergodt

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 22-04-07 12:35
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 12:42

Citat
Hvad VirkSYS ikke er
VirkSYS mangler alt det man ville forvente af fx et finansbogholderi - og bortset fra markering af om en faktura er betalt, så er der fx ikke debitorhåndtering eller lignende.
Aktuelt er der heller ikke nogen tilbuds/ordredel og lignende funktioner. Det vil være let at tilbygge, og måske kan du gøre det selv, eller få andre til det. Måske gør vi det selv en dag, hvis nogen kan overtale os.

Næppe en brugbar løsning.....

Kommentar
Fra : bullerbedste

Dato : 22-04-07 12:50

jeg har nu kun brug for et meget simpelt bogholderi, det er nogle solcentre, så jeg vil da lige se om virksys er en mulighed.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-07 12:52

Er Aslan Regnskab noget du kan bruge ? Du skal registrere dig som bruger, andet koster det ikke: http://www.aslani.dk/

Kommentar
Fra : bullerbedste

Dato : 22-04-07 12:56

tak til alle, jeg vil afprøve mulighederne og vende tilbage om hvilket jeg kommer til at benytte.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 28-04-07 17:22

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 30-04-07 09:42
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 21:15

Det har Sten Hjelmstrand lavet

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-05-07 22:49

Foreningsprogrammet VIG er beregnet på netop foreninger, og indeholder så vidt jeg ved ikke momsdelen.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-07 08:33
Kommentar
Fra : clausmoeller

Dato : 06-06-07 21:13

Jo Vig Foreningsprogram indeholder moms og nej det er ikke skrevet af Steen men af mig. Og jo det er gratis....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-07-07 15:53

fandt et andet gratis et:
http://www.sigmaregnskab.dk/
og:
http://www.dantax.com/bogffr.htm

det sidste overvejer jeg selv at teste her i weekenden. det virker til at være overskueligt, og manglerne er også begrænsede.