/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
FUCK bjarne/b
Fra : disken
Vist : 744 gange
10 point
Dato : 22-04-07 02:50

Er der bare EN //////// 1
der kan se denne side
http://80.161.102.32/

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 20 point
Dato : 22-04-07 02:56

Kan ikke. Hvad går det ud på ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 02:56

virker SQlms og alrt andet

VIRKER SKIDTET intet andet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 02:57

kan du ikke se det der står til _____BR

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-04-07 02:57

Nej, virker ikke. "Siden kan ikke vises bla bla"

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 02:58

DK sprogpakke_________

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-04-07 02:58

Der står ikke TIL, og du spørger om andre kan se den.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 02:59

Næh, desværre...
Der vises kun dette:

Forbindelsen blev nulstillet

Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.

* Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Forsøg igen om et øjeblik.

* Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.

* Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.

Hvad skulle siden vise?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-04-07 03:00

Fjerner fluebenet

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 03:01

Og i Explorer:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er skrevet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik på Indstillinger under fanen Forbindelser. Indstillingerne skal svare til dem, der blev leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Kontroller, om indstillingerne for Internetforbindelsen registreres. Du kan indstille Microsoft Windows til automatisk at registrere indstillinger for netværksforbindelsen (hvis administratoren har aktiveret denne indstilling).
Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger
Klik på LAN-indstillinger under fanen Forbindelser.
Vælg Automatisk registrering af indstillinger, og klik derefter på OK.
Nogle websteder kræver 128-bit forbindelsessikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilket sikkerhedsniveau, du har installeret.
Hvis du prøver at besøge et sikkert websted, skal du kontrollere, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter dette. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og marker feltet ud for indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen Tilbage for at prøve et andet hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 03:03

JAMEN___________for satan
hVorfor fanden kunne du ikkE gove LYD fra dig.

HAR SIDDET SIDEN MATADOR::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Du har en mail. men hvad FABDEN

Gnat

Er der flere problemer_____________jåber K>EH stil_S
kommer ig siger til
jeg kan sgu da ikke vide DET

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 03:04

FUCK disken

Hvad går det ud på?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 03:07

Men det var VEL for meget/ LIDT at medele MIG
FUK
Har andet at give mig til.

http://www.4shared.com/dir/2518183/73891ac3/OFFICE_2003.html

Bi ________glad

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 03:09

For GET det
EN mail var Vel ikke for MEGET.

Tag det ned, eller anmeld mig...........................

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 03:10

Tak for svaret stl_s.
Siger ikke meget______________________________________________________hader at vente

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-04-07 03:15

Kom IKKE at sige at den ikke er OFFENTLIG'
'

Eller´s

HAv det rart. og anmelder KNAPPEN er der også

Fuck
En mail

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-04-07 03:18

Velbekomme, og godnat

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 03:25

Citat
Men det var VEL for meget/ LIDT at medele MIG
FUK
Har andet at give mig til.

http://www.4shared.com/dir/2518183/73891ac3/OFFICE_2003.html

Bi ________glad

Kom IKKE at sige at den ikke er OFFENTLIG'
'

Eller´s

HAv det rart. og anmelder KNAPPEN er der også

Fuck
En mail

Gad ærlig talt godt vide hvad alt dette går ud på?

Når man nu spilder tiden med at læse og prøve at forstå...

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 22-04-07 08:13

iah...HØRT...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-04-07 10:08

Citat
Er der bare EN //////// 1
der kan se denne side
http://80.161.102.32/

Jeg kan heller ikke se den side - min comp. prøver ellers ihærdigt at lede.

Så adressen på siden er nok ikke helt rigtig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-07 11:42

Location of the IP address
Vestbjerg in Denmark.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 13:53

Citat
JAMEN___________for satan
hVorfor fanden kunne du ikkE gove LYD fra dig.

HAR SIDDET SIDEN MATADOR::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Du har en mail. men hvad FABDEN

Gnat

Er der flere problemer_____________jåber K>EH stil_S
kommer ig siger til
jeg kan sgu da ikke vide DET

Hvem er det lige der ikke lige giver lyd fra sig?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-04-07 16:16

"iah" - det er ikke sikkert at disken får nogen mail når spørgsmålet er besvaret.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-04-07 19:55

"e.c" Det tror jeg han gør - det gør vi jo også som har "åbnet" spørgsmålet...

Men han er nok sikkert fornærmet over et eller andet så han ikke gider svare, men han er jo den første til at skrive hvor meget HAN venter på det ene og det andet og hvor meget ALLE pisser ham af.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-04-07 18:20

e.c/ iah

SORRY.

En virkeligt god dag med Skifteret og andet LORT og skidt.
og IKKE en´der orker at skrive en mail, over at min PERSONLIGE server
ikke virker, her sidder man og venter på at der skal hentes en masse
data, og INTET får at vide...

DET KAN SGU FÅR MIG I KOG.
En mail, at vedkommende ikke vil hente det, eller ikke
kan komme igennem, til mig, VAR VEL IKKE FOR MEGET.

Når man kan OFRE en hel dag eller mere, på at ????
så må de sgu undskylde mig, IKKE OMVENDT...
GØR DET kun i god mening, men tvivler på jeg gør det mere.

DET ER SIMPELTHEN IKKE ___ikke Kandu - brugere værd/ I

Jeg BEDER ikke om meget, bare LIGE, en /// HAR MODTAGET
eller posten ikke virker = for megen porto eller.

Men skal da PE>RSONLIGT undskylde, hvis ovennævnte
har forsøgt at kontakte mig.

KAN BARE IKKE SE DET....

og det var KL: 2 om natten.
Så går / GIK jeg i seng.....

Der er grænser for vildskab, SELV FOR MIG...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-04-07 18:23

oG JEG VED godt, AT SKIFTERETTEN IKKE HOLDER ÅBEN EN lØRDAG.
MEND DET VAR DEN DAG JEG HØRTE FRA DEM...