/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Visning af menuer
Fra : bjarnebr
Vist : 530 gange
200 point
Dato : 21-04-07 09:44

I outlook er der en indstillingsmulighed så man automatisk får vist hele menuen, hvor er den samme indstilling i IE6-SP2?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-07 11:10

ØHHH ? du må vist forklare dig nærmere - men hvorfor bruger du ie6 og ikke ie7 ???????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-07 19:06

Værktøjslinjen mener du? ...eller menulinjen?

Højreklik på den/dem og tilføj/fjern/bestem, hvad, hvor og hvorledes du vil have indholdet vist.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-04-07 23:52

Jeg mener den linie hvor der står "File Edit View Favorites Tools Help", og jeg kan ikke få lov til at installere IE7 pga. valideringen.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-04-07 07:04

prøv at trykke på alt-tasten. ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-07 07:52

Højreklik på linjen med ikonerne og fjern fluebenet fra 'Lås værktøjslinjerne' og sæt fluebenet ved 'Menulinje'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-07 08:31

ja - som molokyle skriver

har du et ikon for værktøjer kan du også klikke der og vælge menulinie.

Citat
jeg kan ikke få lov til at installere IE7 pga. valideringen.
... er din xp ikke lovlig ??? Hvis den er kan du kontakte microsoft.

ps.. det kan være en fordel at lukke ned for antivirus og firewall ved opdatering/download fra ms

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 26-04-07 16:27

Min windows er ikke lovlig, og jeg har prøvet at gøre som i foreslår uden at det ændrede noget, jeg går ud fra at menulinien er det samme som statusbar på engelsk.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 26-04-07 16:29

Jeg har lige lagt mærke til at menuerne har samme fejl i Outlook og Outlook Ekspres.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-07 17:54

NEJ for dælen da også... : Statusbar er det samme som 'Statuslinje' ...på dansk !

..og er den linje du ser aller nederst i browservinduet

Der hvor 'Udført', 'HTTP://...' adressen, 'Scriptfejl' osv. står.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 26-04-07 17:57

Har du rod i din registreringsdatabase?

Så hent, installer og kør TweakNowRegCleaner STD:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

..og genstart !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-07 18:12

hvad står der under ikonet tools ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-07 18:18

ikonet tools - flue ved menu/menu bar

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 28-04-07 09:54

Tak for svaret molokyle.
Jeg havde nogle store problemer der gjorde at jeg valgte at formatere harddisken og nu er problemet forsvundet.
mvh
Bjarnebr