/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
lilleprinsens tæppe - opskrift
Fra : fruSkrap
Vist : 2051 gange
500 point
Dato : 21-04-07 08:54

Min datter vil gerne strikke lilleprinsens tæppe, men mangler opskriften.
Er der nogen her der kan hjælpe?
venlig hilsen
fru Skrap

Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 510 point
Dato : 21-04-07 09:06

jeg har fået opskriften af stormb på prins christians svøb. kan evt maile den til dig.
hilsen runa.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-07 10:27

Prøv at læse denne tråd, http://www.kandu.dk/spg87457.aspx der er nævnt en fejl på pind tretten, hvor der også er skrevet en rettelse til opskriften

Hvor er i kreative i din familie

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 23-04-07 15:24

Tak for svaret tpjevser. Jeg har været så heldig allerede at få opskriften fra en helt anden side, men det er utrolig rart at vide, at der er nogen herinde der står klar til at hjælpe. Tak.
Venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 23-04-07 15:29

til Nordsted1 -- tak for de pæne ord, du fortjener næsten osse 500 point for svaret, fortæl lige hvordan jeg kan give dem til dig.
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-07 15:33

Hej

Det er da mægtigt pænt af dig, du kan kun give point til mig, ved at oprette er spørgsmål hvor du i emnelinjen skriver mit nick.

Skal du til at være mormor?? Jeg så lige et glimt af "vores" lille ny prinsesse, det svøb hun havde på, er det mon storebrors??