/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Halvpart???
Fra : sabrina
Vist : 783 gange
100 point
Dato : 01-09-01 08:47

Hej...
Jeg er en ung frisk pige på 14år - bliver snart 15. Jeg søger en halvpart i/nær Gug, det ligger ved Aalborg! Jeg har redet i 3½ år, både på pony'er, heste og islændere. En af mine veninder har en stor hest, og så kunne vi nemlig ride ud, derfor skal den være 100% trafiksikker. Størrelsen og racen er underordnet.
Jeg har et rimelig godt tag på dyr, har selv en hund og går til ridning en gang om ugen, og er desforuden nede og ride/nogle gange passe min venindes hest.
Prisen kan vi tale om!

Hilsen Sabrina

Kommentar
Fra : AnnetteS

Dato : 27-09-01 14:19

Ville det ikke være en idé at få en halvpart der hvor du rider ? Så kan du jo tilmed få undervisning på din partshest

Kommentar
Fra : mai

Dato : 28-12-01 14:40

Jeg vil anbefale dig at have halvpart med en du kan enes med! Jeg har set mange skænderier mellem piger der havde en hest sammen.
vh mai

Kommentar
Fra : bomme

Dato : 03-06-02 00:59

Der kunne jo også være en anden løsning på dit lille problem, hvis du kommer på en rideskole så ville der måske være en mulighed for at rideskolen/du kunne låne en hest i 9 ud af årets 12 måneder, snak med din ridelærer og prøv at kontakte Silkeborg præievognsferie (kan findes på nettet).
Der kan rideskolen måske låne en gul pony kvit og frit, og så kunne rideskolen og dig sammen finde ud af en pris for at have den opstaldet.
Det er jo nok det tætteste man kan komme på at have sin egen hest uden at man skal ud og købe en. Snak med rideskolen og søg på Silkeborg Præievognsferie.
Dette er mit bud på en billig løsning.

Kommentar
Fra : LotteP

Dato : 15-11-03 09:29
Kommentar
Fra : Zmile

Dato : 12-01-04 15:43

Du kan også prøve www.heste-forum.dk

Kommentar
Fra : Tinze

Dato : 13-02-04 15:27

Du kan også prøve, at kikke i den Blå Avis.. Der er altid mange annoncer under halvparter... Den Blå Avis har også en side på nettet, hvor du sikkert også kan finde noget. Men du skal dog være medlem, og det koster lidt, ellers kan du nemlig ikke se de sidste 4 numre af telefonnummrene... Den Blå Avis har adressen ; www.dba.dk ..

Kommentar
Fra : LouiseHvid

Dato : 22-08-04 14:59

hvis du får undervisning på en rideskole.. så prøv at snakke med din ridelærer om at få part i den hest du rider på... jeg kan også foreslå dig at få helpart på en hest hvor det kun er dig der må ride på den... elles hvis det er for dyrt kan du jo altid finde en anden og få halvpart med...