/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Ændring på søgesiden
Fra : anetteogjesper
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 20-04-07 21:48

Hej

Når nan søger på noget tilhørende vores side, kommer søgerresultatet op sådan:
Citat
MorsUnivers
Abbi ammebh 399.00DKK 379.00DKK ----- Dorina D1320 199.00DKK 189.00DKK ----- Hipster 89.95DKK 84.95DKK ----- Mama Bella g-streng 129.00DKK 119.00DKK ----- Mama Bella AmmeBH

www.morsunivers.dk/oscommerce_st1/catalog/index.php · 17-04-2007 · Cachelagret side

Hvordan ændrer jeg dette, så det bliver feks.:
Citat
MorsUnivers - undertøj og ammetøj til gravide og nybagte mødre

Med venlig hilsen
Anette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-07 00:16

Tænker du på søgning via søgefeltet på jeres egen side?

Det må du da kunne læse i dokumentationen for jeres eCommerce system:

http://www.oscommerce.com/

..da det er dem, som har implementeret søgerutinen:
Citat
Fast and friendly quick search and advanced search features.

http://www.oscommerce.com/solutions

Der er jo tale om et databaseudtræk og præcis hvorledes det er implementeret i netop jeres CMS og hvorledes jeres database er opbygget, kan vi andre umuligt vide noget om ..medmindre der sidder nogen herinde på kandu.dk, som benytter samme Content Management System som jer?

Hvis det er ved en søgning på Google du mener?
Citat
MorsUnivers - undertøj og ammetøj til gravide og nybagte mødre. ... Abbi ammebh · Abbi ammebh 399.00DKK 379.00DKK --------- ...

..så tror jeg godt du kan glemme det.
I får IKKE Google til at ændre deres indexerings algoritme for at I kan sælge amme BH'er

Her er en side som viser hvorledes en søgemaskine 'ser' jeres side:

http://www.gritechnologies.com/tools/spider.go

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-04-07 11:00

Det kunne jo godt være der var noget vi kunne opsætte, så søgemaskinerne læste vores side korrekt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-04-07 18:52
Kommentar
Fra : Angband

Dato : 22-04-07 15:15

Så er i her jo igen :D... Ved ikke om i kan huske mig men har hjulpet jer før med jeres side (Noget med noget visning af jeres varer, og noget mislykket noget med dankort betaling), som jeg dog ikke kan finde igen...

Hvis i gider sende mig et link til jeres side, som måske er xxxxx.dk eller 5xx.dk eller noget i den retning og jeres filer til siden igen vil jeg gerne kigge lidt på det da jeg tror det er ret overskueligt...

/angband

p.s. min mail er hangband@gmail.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-07 16:24

Angband ->

http://www.cloe.dk/

..gætter jeg på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anetteogjesper