/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
DLL-fejl i SWAT 4
Fra : simor
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 20-04-07 19:46

Hej, når jeg indsætter disk 1 med SWAT 4 og klikker "Install", så popper følgende meddelelse op:

System-DLL'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll brugte det adresseområde, som ellers var reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.

Spillet virker på min vens computer, som ellers er ældre end min. Min PC har følgende data:

- Intel Celeron 2,8 GHz
- 1 GB DDR RAM
- 40 GB HD
- GeForce FX5800

Er der nogen, som kan hjælpe med en løsning?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-04-07 21:51
Kommentar
Fra : simor

Dato : 20-04-07 23:07

Hejsa - jeg har nu fulgt dit link, og installeret opdateringen "Opdatering til Windows XP (KB935448)", men intet har ændret sig... Andre forslag?

PS - jeg har SP2 installeret.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-04-07 23:21

Prøv at installere i fejlsikret tilstand.
Tryk F8 gentagne gange under opstart af pc'en, og vælg Fejlsikret tilstand
i menuen der fremkommer.

//Kettedk

Kommentar
Fra : simor

Dato : 21-04-07 00:40

Hej, det hjælper heller ikke

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-04-07 12:41

Prøv at hente et regcleaner program, og lav en diskoprydning.

http://www.majorgeeks.com/download460.html
Lad være med at slette ting,,,,, der ikke er sikre at slette.

Kommentar
Fra : simor

Dato : 25-04-07 19:45

Jeg har kørt spy-sweeper, window washer og AVG, og jeg har prøvet Reg Cleaner, men jeg har kun ganske få enheder filer i registeringsdatabasen, som jeg ikke ved hvad er... og det virker stadig ikke :/

Kommentar
Fra : simor

Dato : 28-04-07 12:52

Omsider jeg jeg fundet ud af, at opdateringen KB925902, som jeg installerede d. 18/04, skaber balladen. Nu er problemet imidlertid løst, og dét problem, som Kennedk linker til, er ikke det samme, da det er en helt anden .dll-fil, og derfor kan dén løsning ikke bruges, når SHELL32.dll er involveret, og ikke HHCTRL.OCX .

Hvis nogen ved hvordan man kan holde sin computer opdateret OG samtidig bruge de installerede programmer, så sig endelig til