/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
blinklys kanpper og lignende.
Fra : sweetblue2839
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 20-04-07 19:12

Hejsa.

Nogen herinde der ved hvor man kan få lavet ens kanpper om på ens motorcykel.

Eksempelvis har jeg som alle andre blinklys og kort/langt lys. Men ville være dejligt hvis man kunne skifte knapperne ud med knapper med en lille diodelys indeni.

Men nu har jeg jo en gammel honda 400 four fra 1976 og tror ikke det blev lavet til den førhen.

Så er der nogen der ved om man kan få det custom lavet ??? eller om det re noget der i forvejen eksisterer ???

Kom gerne ved links eller forhandler navn. Hvis muligt.

Og skal også siges at jeg ikke går det helt store om min honda bliver holdt 100% som veteran eller ej.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 19:57

thansen har ALT.....

Om det kan godkendes er så en anden sag.....

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 20-04-07 21:40

Hej refi.

Du siger th har alt. Var lige inde og kigge og synes de er temmelig begrænset i deres valg. Og kunne ikke finde det som jeg har spurgt om i denne her tråd.

så temmelig. Hmm. Mindre godt svar/hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 21:58

Du kan jo aldrig få noget originalt.....

Det er vel bare vippekontakter med diodelys i.....