/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Vicevært og handyman service
Fra : ikirkeby
Vist : 2576 gange
200 point
Dato : 20-04-07 13:40

jeg er ungmand som arbejder på nordsøen og jeg har så et lille vicevært job ved siden af når jeg er hjemme men det er kun 2 timer om ugen nu har jeg så bestemt mig for at finde nogle flere ejendomme og evt supplere op med handyman service ( jeg er uddannet vvs mand ) og jeg har Se nr så jeg ville høre om der var nogen der har et varmt tip til hvor man skal annoncere ( nu har jeg brugt en halv formue på den blå avis uden held ) jeg bor i århus området !

håber at få nogle gode forslag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 13:45
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 13:59

Du kan annoncerer her

http://www.stepstone.dk/home_fs.cfm?contentpage=%2Feja%2Fjobagent%2Ecfm%3F

Du kan også hænge sedler op i div. supermarkeder. Spørge i din lokale fagforening osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 14:09

Det er da al ære værd at du vil gøre en indsats for at få mere at lave....

Men....

Det er nok begrænset hvor stort behovet er for en vicevært der kun er til at træffe af og til....
Og så i et bestemt område....

Men Århus Stifttidende kunne da være et udmærket sted at begynde.....

At DBA ikke giver det store er nok fordi det ikke lige er der ejendomsejere kigger når de skal bruge en vicevært....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-04-07 15:31

nu er den blå avis ikke lige den avis man bruger når man skal finde arbejde. prøv på AF`s hjemmeside eller en af de andre jobformidlere, eller læs jyllandsposten om onsdagen. det er vist der man finder jobannoncerne. eller århus stiftstidende om søndagen. den er også rimelig god.

Accepteret svar
Fra : vienne

Modtaget 200 point
Dato : 21-04-07 07:55

https://job.jobnet.dk/jobbanken/Frame/Frameset.aspx. På denne side kan du finde alle job i dit lokal område. Du kan ude i venstre side på linket vælge HOTJOB - mange af disse job er deltid og under 20 t. ugentlig. Det er endog så nemt at du kan vælge hvilket fag der skal søges under. Opret dit eget CV ( gratis) og søg job på nettet.
http://www.jobopslaget.dk, er også en mulighed og fremgangsmåden er næsten den samme.
Søg på Google - Vikarbureau.dk - her finder du både landsdækkende og lokale vikarbureaer. De har ofte stillinger af få timer der på sigt fører til fastansættelse.
Pøj pøj og go`fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : ikirkeby

Dato : 24-04-07 07:48

Tak for svaret vienne.