/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Autolakering i Polen ?
Fra : bluesky
Vist : 2917 gange
100 point
Dato : 20-04-07 13:39

Hejsa

Er der nogen af jer som har benyttet jer af muligheden for at få bilen lakeret på et Polsk værksted - evt. med en dansk mellemhandler?

Jeg har set et par artikler, men vil meget gerne høre fra de af jer som har gjort personlige erfaringer (gode som dårlige). Hvorledes gik processen, overholdelse af tidsfrister, skal man selv være der under udførelsen, holdt prisen og ikke mindst hvordan blev resultatet ??

Hilsen
Bluesky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 14:01

Citat
Hvorledes gik processen, overholdelse af tidsfrister, skal man selv være der under udførelsen, holdt prisen og ikke mindst hvordan blev resultatet ??

Du får det til at lyde som om det er EEN stor fabrik der laver det

Det vil jo være HELT individuelt fra værksted til værksted....

De er med sikkerhed ikke dårligere malere end her (måske bare billigere)...

Så det vil jo kræve et helt konkret tilbud at tage stilling til....

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 20-04-07 14:32

Hej Refi

Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med din kommentar?

Jeg spørger til folks erfaringer og det vil jo netop give en mangfoldighed i svarene og det er jo DET jeg efterlyser!

Jeg beder ikke om et tilbud men om få nogle input til om det er værd at overveje

Bluesky

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 20-04-07 14:45

Prøv se her:
Samme spørgsmål som dit:

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=84925

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-07 14:59

De 2 mennesker der har fået malet bil i Polen sidder garanteret ikke på Kandu

Så hvis ikke almene kommentarer kan bruges hopper jeg da fra igen....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-04-07 15:01

jeg synes ikke det er værd at overveje, for selv om du sikkert kan spare lidt (ikke så meget som tidligere) så skal du også påregne udgifter med at få bilen dertil og evt. ophold dernede mens bilen males.

Jeg ville ikke turde sende min bil til Polen uden jeg selv var med til at passe på den.....jeg har været der nogen gange, og har bl.a. set en tysker få stjålet sin BMW på en lukket parkeringsplads, fuldt af mennesker omkring, og han var selv på vej hen til bilen.

mvh dova

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-04-07 15:27

for nogle måneder siden, var der en udsendelse i fjernsynet om mand der skulle have repareret sin bil i polen. det gik ikke ret godt. jeg kan ikke huske præcis hvornår udsendelsen var, men den var nok værd at søge efter

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 20-04-07 19:25

vi har prøvet at få en totalskadet bil lavet der nede men taksatoren ville ikke godkende arbejdet fordi det var noget sjusk så vi havde bilen nede i polen igen men det hjalp ikke så vi fik den lavet her i landet og så blev den godkendt af taksatoren så det var en dyr affære

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 19:29

En kollega har fået malet sin bil i Polen billigt.................det kan man også se.