/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internal error 2350
Fra : Keldd
Vist : 968 gange
300 point
Dato : 19-04-07 19:47

Måske jeg skulle have lagt spørgsmålet et andet sted, jeg synes bare ikke rigtigt der var noget der passede.
Det drejer sig om Elements5, altså et billede program.
Pludselig begynder maskineriet at skrive, internal error 2350.
Og så går programmet istå.
Jeg har så afinstalleret, og geninstalleret, men når jeg næsten er færdig, får jeg beskeden igen,
og det hele kører så baglæns, og jeg sidder med en lang næse.
Jeg har prøvet at Goggle problemet ha ha , men den gik ikke.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-04-07 19:50

Keld - når du afinstallerer så skal du lige rense helt evt. med ccleaner.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-04-07 19:53
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-07 19:54

Hej ec
Lidt flere dessiner, jeg ved ikke hvad en ccleaner er.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-07 19:55

OK, jeg kigger.
Hilsen Keld.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-04-07 19:58

hejsa

hent denneher (windows installer)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c&DisplayLang=da

derefter gå evt. til windows update og hent opdateringer
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

nu skulle du gerne kunne installere elements.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-07 20:01

Også tak til dk, der arbejdes med sagen.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-04-07 21:09

ec og dk
Nu får jeg et andet fejlnr. 1335 og stadigvæk det første 2350.
Jeg har taget et screenshot:
http://keldd.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=7087857

Og som I kan se, ser det ikke ret sjovt ud.
Hvis der er fejl på CD'en, kunne jeg da godt lide at vide, hvordan den er kommet.
Men foreløbig tak ec og dk.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-07 22:03

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes manuelt )

herefter kan du geninstallere igen - du har en ødelagt fil der vil rette sig (håber jeg)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-04-07 22:28

i mappen (på cd'en)
Adobe Photoshop Elements

har du denne fil ??
Adobe Photoshop Elements 5.0 (en_us).msi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-04-07 01:14

Hvis jeg læser rigtig, skal du kopiere indholdet fra CDen over på harddisken, og instalere derfra: http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/1056145751

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-04-07 09:23

o.v.n.
Duer ikke.
dk
Der er ikke den fil du spørger om.
Også tak til ec
Måske er der et hul i min viden, så jeg gør tingene forkert, men hvad,
jeg kan sgu altid springe i havnen.
Jeg prøver mirits forslag også (min pc har været nede,ring lige, ellers !!!!)
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 09:58

Inden du springer i havnen Keld - øh ........... må jeg få dit camera.
Så skal jeg nok tage et billede af "plasket"..............og sende det ind til FK.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-04-07 10:12

i mappen
Adobe Photoshop Elements
har du da denne fil "Adobe Photoshop Elements 5.0.msi"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-04-07 12:33

dk
nej den har jeg heller ikke, jeg kan ihvertfald ikke finde den.
ec
Nej, du må ikke få mit camera, du må selv gå rundt og slå
folkepensionister ned, ind til du har råd til at købe eet.

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-04-07 14:45

nu skal du ikke opfordreunge knægte som e.c til at begå vold keldd

fejlen ligger tilsyneladende i flere ting - fejl 1335 er en beskadiget kaninetfil - som må kunne downlloades eller repareres.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-04-07 15:52
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-04-07 16:14

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-04-07 17:35

Måske har jeg overset det, men der er noget der tyder på at der er en fil elller to der er defekte, eller måske cden er ridset eller beskidt. Har du prøvet at rense den af og så se hvad der sker.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 18:51

Keld det gør altså ondt at slå mig selv i hovedet.............og min kone begynder straks at forsvare sig ved ikke at lave mad.

Nå men det kan også være ligemeget med det billige etlinsede Nikrom camera, hvis man ellers kan kalde det for et camera.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-04-07 19:04

Jeg vil foreløbig sige tak for hjælpen allesammen, desværre må jeg have lidt fysisk
assistance for at komme videre med problemet

Og til hr.e.c vil jeg gerne tilføje:
Jeg forstår udmærket din stakkels kone, tænk på hvor mange år hun har skullet passe dig op,
utroligt hun ikke er løbet væk for længe siden

Med hensyn til camera, er jeg skam ligeglad hvad det er for et, billeder skal jeg nok få ud af det,
ikke destomindre får du ikke mit Kodak Instamatic.
Hilsen
Keldd .........................

Kommentar
Fra : e.c