/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne exe i program
Fra : 2100
Vist : 655 gange
50 point
Dato : 19-04-07 19:28

Har en HP 3 i en printer som har virket perfekt indtil jeg skiftede fra IE 6 til IE7
Denne fil her er der ingen problemer med at åbne:
"C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe"
Det er HP Foto & Imaging
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Denne fil kan jeg ikke åbne mere:
"C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe"
Det er Director
Det er i denne program at jeg kan vælge om det skal være som billede eller pdf fil jeg vil gemme når jeg skal scanne et side.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har prøvet at afinstallerer programmet og derefter geninstallerer, men intet hjælper, jeg kan stadig ikke åbne programmet.

Nogen der kan fortælle hvad dette kan skyldes.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-07 19:33

Når du installerer HP programmerne kan det være en fordel at deaktivere
antivirusprogrammet.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-04-07 20:37

Har du prøvet at tjekke på HP`s hjemmeside, om der er en opdateret software til printeren ?

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 20-04-07 09:56

Hejsa..

Jeg har været ude for noglelunde det samme, så mit råd kunne være at det mulighvis var et tilføjelsesprogram der har installeret sig sammen med IE 7

(Funtioner, Administrer tilføjelsesprogrammer)

leg lidt med det hvis du ikke allerede har løst problemmet

//Boardgear

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 24-06-07 13:39

Jeg har desværre ikke modtaget et svar der kunne bruges, og annullerer derfor dette spørgsmål