/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvordan fjerner jeg QuickTime?
Fra : steenfibiger
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 19-04-07 11:48

Jeg tror at QuickTime fra Apple destabiliserer min PC, så jeg ikke kan bruge musefunktioner og gemme dokumenter. Jeg har derfor forsøgt at fjerne QuickTime på forskellig måde, men det lykeks ikke. Den findes i Tilbehør, og der lader den sig ikk slette fra. Når jeg sletetr den med RegCleaner, så dukker den straks op igen. Og havd er konsekvensen, hvis jeg fjerner den? Jeg bruger primært min PC til tekstbehandling i Word, e-mail samt internet hjememsider.
Tak for lidt hjælp til dette problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-07 12:08
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-07 12:12

vil du helt af med den så:

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

i dette tilfælde kan det være du måske skal geninstallere den for at få den helt ud

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-04-07 12:14

Metoden afhænger af dit styresystem . Hvad er det ?
Prøv evt via kontrolpanel og funktionen til at fjerne programmer.

Kommentar
Fra : miniclaus

Dato : 19-04-07 12:17

Jeg fjernede den med ccleaner. Brug værktøjer i ccleaner, afinstaller programmer.. det virkede... du kan downloade den på flg adresse <http://www.ccleaner.com/>

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 19-04-07 12:25

Jeg må sige det var den mest sikre måde at gøre det som miritdk siger

Men næste gang kunne man også prøve at slette det i fejlsikret tilstand.

// Boardgear

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 19-04-07 12:33

Men havd er konsekvensen, hvis jeg fjerner den? Jeg bruger primært min PC til tekstbehandling i Word, e-mail samt internet hjememsider. Tak for de mnage tips.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-07 14:52

det betyder intet hvis du bruger windows - jeg har afinstalleret den for længe siden og til det brug du har - væk med den - skulle du fortryde kan du jo altid installere den igen

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 09-05-07 12:38

Tak for dine svar, miritdk. Jeg tror at jeg er sluppet af med programmet efter gentagne fortsøg. Mange taak og hilsener fra Steen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-05-07 19:34

det var godt - sorry jeg først giver mig til kende igen nu men jeg har været uden pc et stykke tid