/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
STORT TILLYKKE MOLO
Fra : Nordsted1
Vist : 951 gange
210 point
Dato : 19-04-07 07:06

Idag er det Molo's fødselsdag, hurra hurra hurraaaaaaa

Så Molo, her er din helt egnen tråd, så snak bare løs

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-04-07 07:16

Da jeg så denne tråd, havde jeg regnet med en 10-20 svar allerede nu, men det er jo åbenbart ikke tilfældet?

Hvad kan være problemet?
-Er Molokyle ikke helt vågen endnu?
-Er han for omtumlet over at han bliver ENDNU ældre i dag? Lige såvel som i morgen?
-Er han bare først nu igang med at sætte sig selv i selvsving? I hvert fald kommer det ikk' bag på MIG hvis de næste 20 indlæg er fra vores alle sammens sludresjatol!

!!!! TILLYKKE MED DAGEN MOLO !!!

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-04-07 07:31

Tillykke med dagen Molo

Du skal da også have et stort tillykke fra mig, nu er du jo snart ved at komme i de voksnes rækker.

IPM

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-04-07 07:58

også et varmt til lykke herfra.
håber du får en rigtig dejlig dag med glad opmærksomhed fra alle dine kontakter. du fortjener det.
måske får vi et lille referat??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-07 08:27

til sludrechatollet herfra også

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-04-07 08:50

Molo's fødselsdag HIP HIP HURRA

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-04-07 09:09

STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN

iah

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 19-04-07 09:43

Takker Norsted1, men er du nu helt sikker på du ved hvad du har kastet dig ud i? Du kan jo ikke fjernefluebenet

ME.alexander -> Jeg havde nu regnet med at finde dig hér: http://www.kandu.dk/Spg103080.aspx ?

IPM -> Nemlig

aasenissum, miritdk, thyfoon, iah m.fl. -> Tak for opmærksomheden

Jeg kan allerede nu aflægge en mindre 'rapport':

Indkøb til middagen er næsten på plads, der mangles kun røget hellefisk, tyttebærsyltetøj og pebbermyntegéle.

Menu:

Forret:

Hjemmebagt hvedebrød ..bagt med økosmør ..selvfølgelig
Røgethellefisk på en bund af grøn salat, toppet med meget tynde skiver af rød-/grøn rebber og stenbidderrogn.

Hovedret:

Langtidsstegt lammekølle (..næste fårekølle 2,5 kg!) hvor jeg har perforreret den og indstukket hele halve fed hvidløg (10 fed ialt !) på en bund af kartøfler hele løg og fløde. Tilbehør; en varm salat (..nærmest sammenkog) med ocra (=ladyfingers/=bindi), tomater, agurk, løg og minimajs. Omtalte tyttebærsyltetøj og pebbermyntegéle som 'det søde'.

Dessert:

Hjemmelavet rabarbergrød m. halve mandler og fløde

..og SÅ kommer vi til kaffen med stykker af mørk chokolade liiige til at hapse i sig og en lille whisky som sidevogn

Vi bliver undertegnede og 7 af mine nærmeste venner

Jeg har også stadig et hængeparti i form af støvsugning, samt en gulvvask ude i køkkenet

I hører nærmere....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 10:07

Hjertelig tillykke søde Molo med fødselsdagen.

Jeg ved ikk' men solen skinner da ikke her....................................?

Jeg ønsker dig en rigtig god og hyggelig dag!

Fødselsdagskram
kanelMosterkage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-07 10:16

Selvkrammer --------> X <--------- Karusellensmoster

</ >

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-04-07 10:41

Stort TILLYKKE Molo - din gamle kommunist...

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 19-04-07 10:44

Altid festligt humør på kandu, det kan jeg lide

Og så lige et stort tillykke fra min side ;)

// Boardgear

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-04-07 10:54

Du skal da også ha' et tillykke fra mig, meeen hvorfor er det mon gråvejr

Boardgear....Du skal da også ha' et velkommen til kandu, dejligt at du "meldte" dig ind, når du alligevel kikker med på sidelinjen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-07 11:02

Mere TILLYKKE......

Hvornår skal vi troppe op...

SKAL der medbringes gave eller er højt humør nok

Kan lommelærken fyldes eller skal mend selv medbringe "vand"

Posten har ikke været her endnu, men jeg forventer da der kommer en invitation

Så ALLE 5000 Kanduer - han kigger sgu noget når vi ALLE står der....

Vi må håbe "døgneren" har åben

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-04-07 11:28

Der er åbenbart rigtig gang i MOLOGOURMETKYLEKØKKENET...

iah

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 19-04-07 11:42

Hjertelig Tillykke med Fødselsdagen,og alt godt fremover.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 11:47

refi - det gør vi, når molo bliver 50!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-04-07 11:50

Et stort til lykke også herfra.
MVH
ellebye

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-04-07 12:38

Jamen ½alløjsada.....her må man vist deltage

STORT tillykke til....? vores allesammens sludrechatol? Jada - men osse vores allesammens hyggerøv!

Du og og

- og veduhva......jeg det, endda selvom jeg engang imellem må i afmagt fordi jeg ikke fatter en dyt af hvad du skriver

Kan du ha' en rigtig rigtig dejlig fødselsdag, menuen lyder bare lækkerlækker (især de dér 'tynde skiver af rød og grøn repper - jeg ææælskar rød repper!).

- ogveduhva......du er faktisk den første nogensinde, jeg har 'mødt' som putter mandler i frugtgrød! Det har jeg gjort siden jeg lærte min husbonde at kende, fordi - det gjorde hans moar altså og jeg ville jo gerne tækkes svigermoar
Jeg selv kan absolut IKKE lide de mandler men der er altid mulighed for overdragelse til en anden dyb tallerken
Jeg putter mandler i alt frugtgrød - ene og alene for min snot forkælede husbondes skyld

Din røgede hellefisk inspirerede mig og står nu på dagens indkøbsseddel

Og så kaffen .....mums med lade til

Ehm....hvor er natmaden? Eller - er det whiskyen?

(hovedretten undgår min bedømmelse da jeg er af den mening at man ikke skal bedømme tip, hvis man ikke har interesse i dem ) (det' sguda syyyyynd for de små lamseben..)

Kære Molo.

Rigtig hjertelig tillykke med din fødselsdag, jeg ønsker dig lykke og held i årene fremover.

(sådan en dag må man gerne kramme?...)

Stooooort fødselsdagscyberkram til dig - fra mig.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-04-07 12:44

plukkede selv de første rabarber her til en lækker grød . mums.
tak for det indbydende refera(r)t.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-04-07 12:55

STORT TILLYKKE med fødselsdagen og tilykke med din nye side du har store ambitioner med den

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 13:05

Frugtgrød UDEN mandler og alt andet, tak!

Men gerne med fløde/mælk og knasende sukker ovenpå - måååms

Rabarberkage ligesom æblekage - med æblekagerasp - IKKE - makroner - uuuhhhm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-07 13:09

Stouenberg -> RADIKALER !!! ..om jeg må be'

Tak Boardgear ...som åbentbart kommenterer sig selv ud med et 'single line comment tag'

..og velkommen på kandu.dk

Gamle Olesen-50 skal også have tak ..for sin skarpsindighed

..og tak til oz1eqp som i dagens anledning er kommet på min 'positivliste'

..det er ren og skær forglemmelse, at du ik' er havnet der noget før (..gælder også Olesen-50 og go'e gamle ellebye, som vi ser alt for lidt til )

Tak til refi ..som ALTID har en flabet kommentar i ærmet

Ordkløveren og retteblækket vil.du er som altid en positiv oplevelse ...selvom hun ikke kan lide mandler i rabarbergrøden

aasenissum -> Prøv også med en smule revet frisk ingefær. Det giver en herlig smag af østen som klæder såvel rabarberne som mandlerne, men pas på: Vær ikke for gavmild og rundhåndet. Det skal blot være en fjern duft i horizonten

Iiiiehhh altså... Det 'næsten' ..........som at have venner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-07 13:14

..og så kom o.v.n. ..denne pragtfulde træmand fra bøhlandet.

Nøeh... ambitioner har jeg godt nok ikke. Jeg har charme, selvtillid ..og lækkert hår

Jeg håber alligevel med tiden, at 'nogen' vil finde den brugbar, når der skal kodes hjemmesider

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-04-07 14:10

Jammen jammen jammen dog...............så kan jeg bedre forstå det.
Det har været sådan et lækkert vejr hele ugen men allerede i går begyndte det at trække op.
Og i dag regner det - ganske vist ikke så meget ................men regn er det.

Lige et stort her fra Smørum.

Ps. Lad os håbe, at dine gæster ikke snakker dig sønder og sammen.
Pss. Husk nu det allerbedste på menuen.................en amarmad.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-04-07 14:36

Det var jo her tillykkelset skulle skrives af notarius.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-04-07 17:07

hejsa molo du ønskes tillykke med fødselsdagen , håber du får en god dag

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 18:49

Ingefær i frugtgrød??? NEEEEJ, Aase, du må ikke lytte til ham - og heller ikke fennikel, nå!

smagsMosterløg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-07 18:59

Mon Molo og hans gæster har nogle rester??? Jeg kommer gerne forbi

Røget hellefisk - pu ha det er da noget man skal sparer sammen til - eller blev manden snydt da han sidst hos fiskehandleren måtte betale over 100 kr for seks skiver???

Og jow der SKAL mandler i grøden

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-04-07 19:02

Molo - solen skinner nu..............................er der mon andre som har fødselsdag.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-04-07 19:10

Moster nu må vi stå sammen og smide disse mandelgrødhoveder ud af køkkenet.
Næøh - der skal små bananstykker i rabarbergrød naturligvis.
Og piskefløden må godt være tilpas afkølet.

<spisesmiley>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-07 19:13

BANAN i rabarbergrød, nu bliver det sq for sundt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-07 19:27

til vores allesammens MOLO

http://peecee.dk/?id=40580

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 20:44

e.c. - klar dig sæl! banan i rødgrød..... yak

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-04-07 21:12

Glem nu alt om mandler og bananer, selvdøde humlebier og hvad I ellers kan finde på at ødelægge den dejlige frugtgrød med!

Rabarbergrød skal have den farv....smag som rabarbergrød nu engang har - hverken mere eller mindre og om det er piskefløde eller skummetmælk er sq ligemeget, jeg er gla' bare jeg får smagen af rabarber

Molooooo........HVA' FIK DO I GAUER?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-04-07 21:21

Molo tror jeg skal til at holde lidt mere øje med Kandu da jeg SLET ikke har set skyggen af den tråd der men går straks igang med opdateringen!

og endnu en gang stort tillykke Dejligt at regnen kom væk fra ruden til sidst

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-04-07 21:48

Oz et stort TILLYKKE herfra .

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-04-07 23:30

moster og nordsted - ved godt, hva' i er ue' på!

arabergrøden er sat på husketavlen iført ingefær, bananer, mandler, skummemælk, fløde og timian.
ikke et øje er tørt.

molo, hvordan kan dine gæster underhoide dig (sig), når du sidder her og deler ud af din viden?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-07 23:40

De har alle en profil her!

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 19-04-07 23:51

Jeg kan vist lige nå at komme med et tillykke inden Molos dag ender.

Many happy returns!
Seipe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-07 00:41

dova -> Hvorfor overrasker det mig slet ikke, at du dukkede op?

vil.du -> Gaver ???

1.) Et beskedent beløb og nye gummisko fra far & mor (..hvoraf 375 d.kr. STRAX er investeret i et tilbud om Week-End Avisen leveret i 15 uger )

2.) Hvide Fresia og grønlandske specialiteter fra ex-kæresten.

3.) Go' Rødvin

4.) Obligatoriske 3 par herresokker

5.) ..flere penge-gaver (Hmmm.... folk ved åbentbart; at jeg ALTID er på røven )

6.) ('stærk') Tobak

7.) ..og den officielle 'bytten gave fest' med det biologiske ophavs stammefrænder, er slet ikke overstået endnu = brormand samt; ..moster Snob og onkel Plat + 'tilbehør' ..et sammenrend af blandet geografisk/kulturel herkomst.

stl_s -> Tak Du er én af de i min 'målgruppe', som måske kunne drage nytte af, at studere mit 'emerging site' nærmere i kommende fremtid?

Seipe -> For sent ! ...nu må jeg tage fat på et nyt års ulykker

..og NU er jeg altså blevet 'normal' igen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-07 06:23

Jamen nu hvor du er blevet normal igen, lukker jeg tråden.

Jeg håber du havde en rigtig god dag - har du lagt mærke til, at idag skinner solen lige fra
morgenstunden -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-07 08:54

Ja, dejligt vejr uden for

Øeh... hva' lavede jeg i går?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 10:11

Længe leve "bananer i rabarbergrød"

Ps. Når man endelig har brug for lidt moralsk madkulturstøtte - tja, hvor er de så henne.

Hilsen fra en <gourmand>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-04-07 13:20

GOSH - tænk at man køber sådan en tråd?

Meeeen, denne her:

Citat
..og NU er jeg altså blevet 'normal' igen

.....Molo....dét dér 'igen' hvor kommer det fra? Jeg mener...ehm....jo altså.....nåmenæhh...

Og så lige:

RIGTIG DEJLIG WEEKEND TIL JER ALLESAMMEN!

Håw - hopper lige ned af Capz-knappen

(man må gerne kramme i en 'dagen derpå' tråd?)

Kram fra Dorthe.

PS. Det var dog nogle rare gaver du fik og så påstår du endda at du har noget tilgode?
Heldige asen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-07 13:32

vil.du - jeg vil ile dig til undsætning - så er vi to, der har købt denne tråd - sæt nu, vi gik glip af noget....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 19:43

Igen skal jeg holdes udenfor..................jeg har også købt.

Længe leve "Rabarbergrød med bananskiver og piskefløde"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-07 21:21

e.c. bette pus da......

Det ku' du jo bare ha' sagt, søde.....

Til kamp mod tilsætnings'stoffer' i frugtgrød!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-04-07 21:27

Tak (snøft)

Længe leve "bananmos med hele rabarber" ..................................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-04-07 22:39

vil.du -> Det 'normale' består i:

Jeg skal ikke længere gi' den som; 'den perfekte vært', men kan koncentrere mig om det vigtige hér i livet:

1.) Kode min hjemmeside.
2.) Tage på fisketur med Varmestuen Istedgade 100 i morgen lørdag kl.10.
3.) Skrive mine intelligente og velovervejede indlæg hér på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-04-07 09:35

e.c. jæ' vil æ' ha' en araber i min grøj! Do!

Uha molo, tag godt med tøj på!
Hvis du ser en sky, så forvent, at der drysser sne ud af den

Jeg har lige givet mig selv en kæmpeopgave! At gøre mit menageri i stand fra A til Z.

Gulvmand kommer den 21. maj, og dér skal jeg have malet alt i rummet - og ikke mindst ryddet det for hylder og og og og og og og og..........

Men hvor bli'r det dæjligt!

Så nu skal andre småopgaver afsluttes, og flyttekasser hentes op fra kælderen.

Så kan jeg holde varmen i denne småvinter....