/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
PC lukker ned
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 18-04-07 23:24

Jeg har fået noget skidt ind på min PC. Når jeg kører større spil eller prøver at rense den med Spybot så lukker den ned med et brag og står og lyder som om den prøver at kalde op til modem.

Jeg har prøvet at køre både avast og AVG for at fjerne virus og har også kørt AVG antispyware men problemet er der stadig.

Nogen Ideer ?

VH

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 18-04-07 23:27

prøv Systemgendannelse vis du kan også prøv AVG for at fjerne virusen

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 18-04-07 23:30

eller prøv i fejlsikret tilstand, og scan for virus

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-04-07 23:35

Walid9955 Jeg har prøvet alle dine forslag og intet af det har virket. Mit er gæt er at jeg har en trojaner liggende men jeg kan bare ikke forstå at jeg ikke kan få noget virusprogram til at finde den.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 18-04-07 23:38

Gå ind på Spywarefri forum

http://www.spywarefri.dk/forum/

og send en hijackthis log ind. Der kan du få hjælp. Held og lykke med projektet.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-04-07 00:01

Alternativt kan du lægge en log her ind i tråden. Følg denne vejledning http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 19-04-07 08:31

Hvis jeg var dig ville jeg følge stl_s´s råd og derefter lægge loggen her:
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=11

det kræver blot at du opretter dig som bruger

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 19-04-07 10:19

Hejsa..

Da jeg selv har været i samme situationer eller lignende kan jeg kun sige det eneste der virker mulighvis er at formatere hele pc'en og starte forfra.

Det er selvfølgelig træls, men hvis du gemmer det vigtigste burde det kunne klares uden store problemmer..

Bare mit råd, så er du af vejen med det ;)

//Boardgear

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 25-04-07 20:08

Tak for svaret miritdk. Fik yderst kompetent hjælp. Jeg er dybt imponeret

VH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-07 20:12

velbekomme - stl_s får point når han skriger op ;.) - det var ham der gjorde arbejdet Godt du er tilfreds