/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Psp X1 Plugins
Fra : moronen
Vist : 325 gange
200 point
Dato : 18-04-07 16:06

Er der nogen der ved hvad man skal når man henter filter til paint shop pro??

Moronen

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 18-04-07 16:10

Ja du skal pakke selve filen ud hvis den er i zip form og så skal du finde mappen hvor dit psp ligger deri mappen er der en som hedder plugins der ligger du alle dine filters i.. du kan dog os opleve at nogle er som en setup men der følger du bare guiden og finder plugin mappen igennem programmet du er ved at installer..

Kommentar
Fra : flanjo

Dato : 18-04-07 17:23

og så skal du også lige huske at lukke programmet og starte det igen ellers kan psp ikke genkende din plugin