/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Wellnes:Aalborg,Randers,Viborg
Fra : Tobster
Vist : 764 gange
70 point
Dato : 18-04-07 14:17

Min kæreste fylder snart år, og jeg vil gerne give hende en wellnes-behandling.
Gerne sådan en pakke løsning der varer ca 3 timer.

Er der nogen der kan anbefale noget i eks. Aalborg, Randers eller Viborg?

Og ikke alt for dyrt, men til en "rimelig" pris

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-04-07 14:34

Hejsa,

Det ligger godt nok ikke helt i Aalborg men lidt nordvest over mod Thisted.
Men kan varmt anbefale det. Det er lækkert, dejlig og rigtig romantisk.
Fik selv samme tur af min mand da jeg blev 25

http://www.romulus.dk/sw6741.asp

Og priserne er fornuftige/rimelige.

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 80 point
Dato : 18-04-07 14:48

Der ligger en i Randers her

http://www.myspaze.dk/?menu=contact

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 18-04-07 15:08

Ja jeg har fundet den i Randers og kigget lidt på det, men er lidt i tvivl om deres "produkter" - de er meget alternative.

Men hvis du har erfarringer med stedet, hører jeg meget gerne fra dig.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-04-07 15:16

Citat
Ja jeg har fundet den i Randers og kigget lidt på det, men er lidt i tvivl om deres "produkter" - de er meget alternative.

Men hvis du har erfarringer med stedet, hører jeg meget gerne fra dig.

Den eneste erfaring jeg har med den i Randers er at mine søsters børn gav hinanden et gavekort dertil til jul og at det tog 3 timer,de synes at det var fantastisk og jeg mener at gavekortet var på 500 kr.(ikke helt sikker)

Kommentar
Fra : fatterfit

Dato : 18-04-07 15:22

Danske naturister afholder ofte kurbade, også i Nørresundby hvor der er mulighed for saunagus og masage. se mere på http://www.naturister.dk/aktiviteter/nord/

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 03-05-07 16:55

Tak for svaret jangchr.

Vi tog til MySpaze og det var en bragende succes!