/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
adgangskode
Fra : kj
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 18-04-07 12:11

Jeg skal sætte e-mailkonto op hos min søster. Hun er ikke på talefod med det familiemedlem der har leveret hendes PC.
Når jeg vil ind og oprette konti, skal jeg give adganskode, og på grund af ovestående årsag ved vi ikke hvad der er brugt som adnganskode.

Hvad gør jeg ?. Styresystemet er XP.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-07 12:15

Den står på den følge seddel der kom med oprettelsen af forbindelsen/internet udbyder.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-04-07 12:18

Men hun kan vel logge ind hos sin internet udbyder de har plejer at have en personlig siden hvor alle informationer står,hos telia hedder det mine sider.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-07 12:20

Skal du bruge adgangskode for at oprette en konto?

Hvem er udbyder og er det en ny adresse der er oprettet?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-04-07 12:21

Er du heller ikke på talefod med vedkommende

Kommentar
Fra : kj

Dato : 18-04-07 12:42

Jeg er heller ikke på talefod med vedkommende.
Udbyderen er TDC, og det er en ny adresse der skal oprettes.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-04-07 12:47

hvis det er kode på computeren, kan du læse den i programmet SIW
eller i Revelation

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-07 12:52

Så er koden jo den der hører til adressen, og altså en kode du selv vælger

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-07 12:55

Forresten, hvor er det du opretter kontoen?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-04-07 13:11

Hvad står der når der forlanges en kode. Og hvad er det for et program du starter.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 18-04-07 13:22

Outlokk Express

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-07 13:26

Som jeg læser spørgsmålet, er det når der skal oprettes en ny konto i Outlook Express at der skal skrives en adgangs kode, og det er den kode din søster har fået fra TDC da din søster fik internet abonnement, jeg har også TDC som udbyder og hos mig er kundenummeret som skal være brugernavn, det er 12 tal som er kundenummer og brugernavn og 8 bogstaver som skal bruges som adgangs kode (password) mail adressen vælger hun selv men hun skal bruge ovenstående for at oprette mail konto hos TDC

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 18-04-07 13:29

Tak for svaret o.v.n..
Jeg prøver igen i weekenden, og ser om det er det tidspunkt der skal bruges adgangskode.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-07 13:35

Selv tak jeg håber det lykkes for jer, ellers kontakt TDC de vil sikkert gerne hjælpe, det kan i øvrigt anbefales at hente og instalere Netsupport fra denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5561 dette program kan hjælpe med fejl i e-mail konti og internet indstillinger