/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hjælp mig læs det her handler om fodbold
Fra : CS4ever
Vist : 484 gange
12 point
Dato : 16-01-03 19:10

jeg vil gerne tabe mig og vis du er god til fodbold så HJÆLP MIG
og går også ind i HJÆLP MIG!!!
og vil gerne (Være bedre til forbold)
fordi jeg ikke er så god jeg vil gøre alt for at blive bedre ALT SÅ HJÆLP MIG PLZ JEG (Lover at ham der hjælper mig får masse af point
jeg har bare ikke så mange lige nu...............

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 22 point
Dato : 16-01-03 19:56

Fedterøv! Fra 27/12 burde du have mindst 150 points, hvis bare du har været "på" hver anden dag!
Bortset fra det- så plejer det at hænge sammen "hvad man VIRKELIG er interesseret i" og hvor langt man når! I fodbold - og forøvrigt - ALT - andet! Gælder det - øv dig, træn (øvelse gør mester!). Du må dog acceptere at - uden en vis medfødt "flair" for din interesse vil du ikke kunne bryde igennem "loftet", men ALTID nå langt!
Jeg kan fortælle dig, at hjælpe træner og træner væddede en kasse øl om jeg kom på bedste senior hold (serie 1) i DEN klub - jeg kom på et 1. division (toppen dengang!), men ingen "Michael Laudrup" og den tærskel kan man ikke overskride med træning, træning, og træning.
Jeg vil slutte med "heldigvis eller desværre", men igen tilføje at det ofte hænger meget sammen med interesse, er den 100% så når man 100% ... af sit "potentiale" og må konstatere: Det var det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-03 20:43

Til Counter strike for altid.
Tabe i vægt - spis lidt mindre, spis sundt, motionere meget og frisk luft.
Bedre til fodbold - øv dig i det du ikke er god til, spil en "god" bold til de andre så får du også en "god" bold selv, tænk som et hold og ikke på dig selv.
Computerspil giver ikke motion. (hvis jeg har gættet rigtigt)
Emesen.

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 16-01-03 20:47

ved du hvad jeg er ikke så gammel så jeg kan godt nå det for en gang der gik heg til fodbold vi skulle spille finale så haved vi ingen bil,bus og vi kunne ikke nå det selvom vi tog toget og fraden gang gad jeg ikke mere jeg var god og nu kan jeg bare ikke spille
jeg gik ud og startede i en nu sport det var Thaiboxing jeg gik der et 1 og ved du hvad jeg træede hver hver dag indtil jeg bliv skadet.....
så gik jeg ud af det og nu driller mine venner mig med at jeg er dårlige til fodbold og det er sant jeg spiller ikke så god mere derfor vil jeg gerne spille godt igen
og jeg er ikke så gammel det skal du bare vide
men jeg spiller fucking dårlige nu jeg vil gøer alt for at blive god til det så plz HJÆLP MIG sige hvad jeg skal træne og hvad jeg skal gøer
du har været på 1.division sige til mig hvad jeg skal gøre jeg vil træne hver dag hver dag selvom det stormer snere alt jeg vil gøre alt for at blive rigtig god plz fortælle mig hvordan jeg skal træne

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-01-03 20:52

her finder du træningsmanualer til trænere, så kan du jo lure lidt af..

http://www.rhs-ungdomsfodbold.dk/traening.htm

mvh. Melander

ps. har selv spillet 14 sæsoner

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-01-03 21:32

Beklager!!! Tror ikke lige -JEG - kan vejlede dig ret meget (mere).
Jeg var INTERESSERET, trænede sammen med venner (endog 1. juledag) - Mod en pind i sneen som "mål" -- vi morede os, ikke noget med jeg/vi var forsmået eller noget -- REN LEG!
Først MEGET SENERE (4-5 år) hørte jeg det der med "væddemålet" og har moret mig meget over det, men - naturligvis: INTERESSEN var der, jeg nød "træningen" men spekulerede overhovedet ikke i proff. osv.
Tilbage står bare min livserfaing: Man kan nå langt indenfor den gren der interesserer een, men erkend - uden det er et nederlag! At der er begrænsninger

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 16-01-03 23:43

Melander kan du så ikke hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-03 15:21

Der er mange fodboldklubber der vil hjælpe dig. Du kan ikke lære at spille fodbold på nettet, det tror jeg ikke. Held og lykke.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 19-01-03 19:15

Tak for svaret lillemig.