/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook Express
Fra : jesper.s
Vist : 571 gange
85 point
Dato : 18-04-07 07:41

Ikonet der normalt kommer ved siden af uret i proceslinien, når jeg har modtaget mail, er holdt op med at komme efter jeg opdaterede til den nye Internet Explorer. Hvordan får jeg ikonet tilbage igen?

På forhånd Tak!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-07 07:54

Du kan installere programmet eprompter som kan kontrollere flere mail adresser og som kører i proceslinien uden du behøver at have dit mailprogram åben

www.eprompter.com

Med det program kan du også fjerne en del spam inden det overhovedet rammer din indbakke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-04-07 19:30

ehmm - hvis din mail er lukket kommer den jo ikke frem - udover det har jeg lagt mærke til at det ikon af og til forsvinder rimelig hurtigt - mit gæt kan være at åbnes mailen der er landet hurtigt forsvinder ikonet jo også hurtigt

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 19-04-07 08:13

Selvfølgelig er Outlook åben. Men normalt kommer ikonet frem, indtil man har åbnet for de mails der er kommet.

Annuller spørgsmålet
Fra : jesper.s

Dato : 04-05-07 07:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål