/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En sølle kvindehjerne
Fra : Teil
Vist : 961 gange
100 point
Dato : 17-04-07 21:01

Citat
Teil

Er du kandu?????

Jeg synes du nogle gange skal tænke dig om før du svarer i spørgsmål

Kan ikke se og læse, ej heller forstå det skrevne.

Ikke underligt at verden er af lave.

Kan man gøre noget for de stakkels mennesker?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-04-07 21:07

http://www.kandu.dk/tip15899.aspx

Forstår du selv dit "tip" !!!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-04-07 21:09

Det er jo det jeg siger - En sølle kvindehjerne.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-04-07 21:20

Hvis du nu skrev, hvem og hvad det handlede om, så var det muligt at forholde sig til det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-04-07 21:21

Dette er jo smalltalk hvor man bare kan deltage..........................men hvad snakker i om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-07 21:23
Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 17-04-07 21:31

Hej Teil.

Jeg kan ikke forholde mig til "en sølle kvindehjerne" som et reelt begreb. Men ordet "sølle" isoleret set begynder at tage form. Held og lykke med din vendetta...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-04-07 21:33

Ak ... suk ... jammer og klage.
Vil den slags, dog ingen ende tage.
Vi kan jo altid fra et tip forsvinde,
hvis ikke der for OS er noget at vinde.
Nuvel, og sikkert skal et tip, af tip ha' karakter.
Ellers bli'r tip, til smalltalk med mer'.
Så Kandu'er, tænk før du dine tip berømmer,
og vi andre, tænk, før vi bedømmer!
Lad tippene uden for din interesse hvile,
Glem din surhed, og brug tiden på at smile.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-04-07 21:33

Tak Miritdk -

Ja - for mig ligner det bare en reklame..............men dog ikke hvad det koster.

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-07 22:07

Teil

Du er ikke værd at bruge tid på ...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-07 22:09
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-04-07 22:25

I den lykkelige verden ville emnet "smalltalk" kunne tilfredsstilles via familie og venner.

I dagens DK er nogle henvist til at føle samhørighed eller afsky med viatuelle nicknames for at overbevise sig selv om, at selv om man er et = 0 (nul), kan man sagtens hæve niveauet til 03 efter den gamle skala.

Hvad skal dette udvikle sig til når idioter svarer idioter på idiottips og idiotspørgsmål..burde man ikke lave et alternativt forum : "KanIkkeVilIkkeErLidtForDum"

Ziggy99

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-07 22:39

ziggy99 - du måtte bare til hvad ??? (din tekst gælder jo så også dig selv)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-07 02:51

Er det her de døve synger og de blinde slås?

Teil -> Hvorfor i alverden lukker du ikke bare af for private indlæg og som jeg opretter en positiv-liste over de du gider 'høre' på? Skulle det på et tidspunkt vise sig at en 'favorit bruger' misbruger 'tilliden', kan man jo bare fjerne vedkommende fra listen igen.

Mange herinde ville nu også blive klogere af, at læse hvad justuniverse skriver i sin profil

*IMHO* </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 18-04-07 06:26

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 18-04-07 09:37

hvor er du ynkelig!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-07 10:59

Næppe mere ynkelig end en bruger som fremturer:
Citat
Du er ikke værd at bruge tid på ...

..for derefter, at bruge tid på både at deltage i diskussionen og kommentere på denne efter dens afslutning.

Iøvrigt har Teil jo ret i, at det ingen steder hører hjemme at kommentere egne tip med svadaen:
Citat
Hvis ikke du kan sige noget som helst positivt og hold dig fra mine tips!!!

Det tilkommer jo ikke dig (..eller andre), at bestemme af hvem og hvordan tip skal/bør bedømmes af brugerne i et offentligt forum. Det ville svare til en politiker som stillede sig op og sagde:
Hvis ikke I stemmer på mig? Så har I slet ikke lov at stemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-04-07 13:18

Så sandt Molokyle.
Kvinders sans for logik er ulogisk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-07 15:01

Citat
Let us make women the object of our consideration. All the women everywhere would be the universe of women. If we choose to discourse about (talk about) women, then all the women everywhere would be our Universe of Discourse.

Universe of Discourse then, is a way to say all the objects in the universe of a particular kind, usually designated by one word, that we happen to be talking about or working with in a fuzzy logic solution.

A Universe of Discourse is made up of fuzzy sets. Example: The Universe of Discourse of women is made up of professional women, tall women, Asian women, short women, beautiful women, and on and on.

http://www.migindia.com/modules.php?name=News&file=print&sid=30

Citat
The distinction here will be familiar to many philosophers, but others may be seeing it for the first time. Consider the sentence `John believes that a woman talks'. The de dicto reading is that this sentence means that `John believes that there exists at least one woman who talks', where this belief doesn't refer to a particular woman.

http://www.rpi.edu/~brings/LOG+AI/lai/node10.html

</MOLOKYLE>