/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Super "not" Best
Fra : kETCHIKAN
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 17-04-07 18:28

Hejsa

Den der skriver en værre historie vinder point.

Jeg havde 4 gæster til culotte steg i lørdags.

Den var ikke god, vi måtte med fint humør, kæmpe os igennnem og skære diverse sener mv, væk.

Henvende mig mandag i Super "not" Best, til slagermesteren, der ikke var nogen mester på noget plan.

Fortalte om min dårlige oplevelse med stegen. Han sagde direkte, at hvis man købte tøj hos ham ville han jo se om der var huller i det!!!!!!

Ja så stod jeg der og måbede, hjælp, tænkte jeg og spurgte om jeg skulle hente min skraldepose med beviser.

Han kiggede op mig og sagde, ja, jeg har også et ansvar overfor den der leverer varen til mig.

Så var det jeg tænkte, jeg er jo en kunde, hvad siger jeg nu?

Ja ,sagde slagtermesteren, lad mig se beviserne.

Fint nok, sagde jeg henter mit affald og så kan du selv se resterne.

Jeg tænker mit, jeg er jo en kunde, har kunden ikke altid ret, uden at skulle komme med en pose med rester af en steg der har været død flere gange....

Nej jeg gav op, handler der ikke mere, så det er min morale, slagermester i Superbest er dårlige købmænd.............

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-07 18:54

Hvilken Super Best var det du fik det beskidte svar i??

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 17-04-07 18:56

Super Best Dronninglund...........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-07 19:03

Æuvv. Så kan jeg desværre ikke hævne dig. Jeg ville tale med foretningsbestyreren og forklare ham det. En ting er at slagtermesteren har solgt dig noget tvivlsomt, men han skal ikke på toppen af det være uartig i sit svar til dig.

Samtidig skal du, hvis bestyreren ikke har forståelse for din klage, skrive til "SuperBest hovedkontor Tinvej 7 4100 Ringsted" - Deres mailadresse er: kontakt@superbest.dk

Du skal simpelthen ikke finde dig i det, og ved ikke at foretage sig yderligere, opnår de lige det de vil. Slagtermesterne er specielt slemme i de enkelte forretninger.... desværre, men giv igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-07 19:07

Nu skylder jeg måske lige at fortælle dig, at en Culotte er og blir en Culotte. Der kan ikke være flere sener i din, end alle de andre Culotter. Det er en muskel, og køer er nu engang skabt ens. Men Culotten har den lille hage, at den skal udskæres på 2 forskellige led, hvilket bedst ses når den ligger rå. Hvis du har udskåret den forkert, kan det være en træls omgang at tygge sig igennem

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 17-04-07 19:24

Klumme

Ja tak for oplysningen, det vil jeg gøre.

Hmm det med stegen har vi check på lavet en culotte mange gange til super.....

Ketchikan

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-07 19:28

Okay... Det er ikke alle der ved det om Culottens udskæring. Men den kan simpelt hen være umodnet. De modner jo i vacum, og det er bestemt ikke lige så godt som krogen.

Så bare på dem LOOL

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-04-07 19:34

Jeg kan nok ikke komme med en værre historie end den du har været ude for - men en tilsvarende.
Også culotte - uspiselig/ufremkommelig/utilgængelig - henvendelse til butikslederen gav pengene tilbage, samt en god flaske rødvin.
Forretningen var Fog SuperBest Præstø - der handler jeg stadig - med glæde.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 17-04-07 19:46

Hejsa Brokke44

Det var god sevice.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-07 19:48

brokke44

Det er jo lige måden at gøre en potentiel minuskunde god igen, hvis man er en god købmand. Det er jo kunden der har stået med en ødelagt middag, og den kan ikke engang nødvendigvis
gøres op i penge. Der skal ikke så meget til og deres tab er yderst begrænset. Men under alle omstændigheder skal slagteren ikke begynde at spille smart og være uartig i sit sprog.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-04-07 22:56

Vi har også oplevet at ha' middagsgæster til oksemørbrad og endt med at sidde og spist alt tilbehøret, fordi kødet ikke var til at hugge eller stikke i, vi følte og temmelig dumt til mode, men gæsterne tog det heldigvis med godt humør, de vidste jo godt det ikke var vores skyld, vi havde jo købt det bedste - troede vi -

Slagteren i "Vores" Super Best beklagede mange gange, og vi fik pengene retur. Vores afd. har ellers et godt ry, og vi handler der stadig, men som Klumme skriver, skal du klage over den beskidte optræden fra din afd.'s side, den slagter kan ingen være tjent med, og gør du ikke noget ved måden han optrådte på, vil slagteren jo føle han har ret.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 17-04-07 23:12

Klumme,

Lige præcis - ingen i denne verden er ufejlbarlige, men det er dumhed ikke at erkende, at noget har været galt. I vort lille lokalsamfund tales (for)meget og en sådan behandling som ketchikan har været ude for, tror jeg ikke kunne ske her uden konsekvenser for den pågældende.