/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Maridian pbx fra nortel
Fra : pq
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 16-01-03 18:57

Er der nogen der har erfaring med programering af en Maridian.
Har fået fingre i ovenstående med 2 kabinetter voice mail prikort og hele dynen.

Accepteret svar
Fra : Hartmann

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-03 08:01

Ja det har jeg, det kræver dog at du har password
Hvilken realese har SW

Kommentar
Fra : pq

Dato : 19-01-03 17:38

hmmm det ved jeg faktisk ikke.
Har ikke noget password heller .
Er der et sted hvor man måske kunne sælge den i dele??

Kommentar
Fra : Hartmann

Dato : 22-01-03 11:25

Ja det er der også, du skal have fat i Merdian bruger gruppens hjemmeside

Kommentar
Fra : Hartmann

Dato : 23-01-03 07:24

P.S. Men hvis du ellers ved hvor den kommer fra, og det gør du vel så er det ikke så vanskeligt at finde ud af, da der kun er 2 firmaer der laver vedligehold og sælger disse centraler i DK, nemlig TDC og Telia. I hvertfald det ene firma kan man få oplyst sit password fra.

Godkendelse af svar
Fra : pq

Dato : 26-01-03 21:10

Kan du bruger gruppens www.adresse.
så er det nok det bedste bud

Kommentar
Fra : Hartmann

Dato : 27-01-03 07:26

Hej pq

Skulle lige ud på mit arbejde for at få den rigtige addresse til user gruppen.
Men ellers kunne det da godt være at jeg var intereseret i centralen????

User gruppen hjemmeside er

www.meridian-user.dk/

MVH

Kommentar
Fra : pq

Dato : 27-01-03 16:24

Tak tak.
Jeg vidste ikke du måske var intersseret!!
Aller helst ville jeg jo gerne lære noget om Maridian ,da jeg arbejder med pbx tildaglig,men jeg kan ligesom forstå at det er et meget svært programerings sprog.
Har du en mail adresse??
såvidt jeg kan se består den af
5 falc nmw
2 dgti lc
1 ssc
1 e&m raw pag
1 2mb dti
1 cpu
1 dvp
1 pwr dsk
2 m3310
1 ob +skærm
Kan du forklare hvad det er.

Kommentar
Fra : Hartmann

Dato : 03-02-03 07:24

Hej pq

Næ det er såmænd ikke noget svært programeringssprog, der er bare mange programmer og mange promter man kan sætte. Meridian er vel en af de mest avancerede centraler der laves, og da de kører med samme SW over hele kloden så kan den mange ting, også meget man ikke skal bruge i DK.
Jeg kan godt maile lidt oplysninger til dig men, alene mine daglige bruger manualer fylder over 1 meter på hylden.

Der er nogle enkelte programmer som er dem du primært skal arbejde i nemlig 2, 10 11, 12, 95. Det er i disse du laver app, omstillingsbord, tid, samt navne, men send mig din addresse og så kan vi måske fdinde ud af noget.

MVH

JEH

Kommentar
Fra : Hartmann

Dato : 05-02-03 10:41

såvidt jeg kan se består den af
5 falc nmw = 5 kort af 16 analoge lokal app
2 dgti lc = 2 Kort af 16 digitale Lokal app
1 ssc = Small System Core ( TDS CONF MM)
1 e&m raw pag Sandsyligvis 4 w E/M kort til pager eller lign
1 2mb dti = 1stk 2mB kort
1 cpu = Processor
1 dvp ????
1 pwr dsk Power
2 m3310 = 2 System app af mindste type i 3xxx serien
1 ob +skærm ????

Nu er de små centraler ikke lige mig, jeg har kun set dem på diverse udstillinger mm , så det kort jeg ikke har svaret på kender jeg ikke. Men hvis du giver mig det N???? nummer der står forneden på kortene så kan jeg da finde ud af hvad de laver.

Mvh

Kommentar
Fra : pq

Dato : 18-02-03 22:18

min mail adr. er hrxl@sol.dk

mvh pq