/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Kan man det?
Fra : Ninja-636
Vist : 425 gange
20 point
Dato : 17-04-07 17:58

Jeg arbejder meget og styrketræner en del, mit spørgsmål er om man kan anvende kreatin og Therma power samtidig, da jeg ikke har så meget tid til træningen mere, men gerne vil blive lidt større og holde formen.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-04-07 18:19

Tja - du spørger hvad du kan - ikke hvad du må eller hvad du tør- Når du bliver syg er medicin på sin plads - ikke før

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 30 point
Dato : 17-04-07 18:20

Jeg synes du lyder som om du ikke har helt styr på det.
Hvorfor tager du ikke bare anabolske steroider?

Joke.... Men helt ærligt, man kan ikke blive større uden at træne mere på nogen sund måde.

Basta.

I øvrigt synes langt fra alle piger, at de der overpumpede fyre er lækre.
Tværtimod.
Kender faktisk ingen, der har den holdning.

Godkendelse af svar
Fra : Ninja-636

Dato : 17-04-07 18:27

Måske er spørgsmålet forkert, ville bare vide om man kan det, er ikke overpumpet, vil bare holde det ved lige men har ikke så meget tid som jeg har haft førhen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-04-07 18:32

Jeb3 - Det er måske ikke piger han vil gøre indtryk på! Jeg har hørt at man kan miste både lysten og evnen af den slags.