/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
teenager passer børn
Fra : nizzzen
Vist : 580 gange
20 point
Dato : 17-04-07 14:29

Hvad giver man en dreng/pige der passer børn 1-2 gange pr. uge i 2 timer - altså
i hård cash?

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 17-04-07 14:35

Jeg har en datter og når jeg får hende passer giver jeg normalt ca 40 kr i timen.. det kommer lidt an på hvor længe det er.. Hende der passer er 17 år

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-04-07 15:05

40-50 kr i timen,

Ved hvert fald hvis det var mig gad jeg ikk ret meget under de 40 kr.

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 17-04-07 16:07

Da jeg var ung og passede børn fik jeg min 50 i timen. Da jeg så gik fra at passe 2 til 3 børn fik jeg 60 i timen. Og tit en bonus på 50-100 kr hvis det var MANGE timer.

Sørg for at det altid er rart at passe børnene, hav lidt cola slik og popcorn hjemme...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-07 18:43

Citat
Sørg for at det altid er rart at passe børnene, hav lidt cola slik og popcorn hjemme

Det er sgu da synd at forgifte børnene bare for at gøre "passeren" tilfreds

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-04-07 19:05

Haah

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 17-04-07 19:26

Kald det hvad du vil:)

Jeg var godt tilfreds med at kunne ty til cola og popcorn når børnene havde løbet frem og tilbage i 20 min også kunne sætte dem foran tv´et med det, for det virker sgu!! Og det er jo ikke passerens opgave at opdrage børnene, så hvorfor ikke bare holde det sjovt og let?

Accepteret svar
Fra : mulleni

Modtaget 20 point
Dato : 17-04-07 19:33

det har jo lidt med respekt for den som passer, selvføldig skal passeren ikke opdrage meeen man kan jo godt passe børn uden popcorn og cola... Har selv passet mange igennem tiden..

Taksten er mellem 35-50 i timen, her i området evt mere, men det er jo en pris du og hende der passer skal aftale, er hun tilfreds kan du jo også være det...

MVH
Mulleni

Godkendelse af svar
Fra : nizzzen

Dato : 18-04-07 08:00

Tak for svaret mulleni.

Kommentar
Fra : storetåen

Dato : 28-05-07 02:35

Hej,
Vi havde en aftale med vores barnepige om at hun fik 40 kr i timen, men hvis det var aften/nat så ku' hun overnatte og fik så 250 kr uanset timetal, fordi hun jo så kom sovende til sine penge, tror egentlig at det var hendes eget forslag, men jeg syntes at det er vigtigt at man har barnepigens forældre med på banen, når man snakker løn og regler, det kan nemt blive en ulige forhandling, nogle af de unge er så generte og ofte utrænet i at forhandle løn.
Det skader heller ikke at se deres forældre... og det de kommer fra.